sobota, 5 listopada 2011

Zajęcia na których spalisz najwięcej kalorii

* Aeroboks

Zajęcia łączą w sobie cechy różnych systemów walki. Ruchy są proste, trening ma charakter zajęć cardio. Dzięki takim ćwiczeniom poprawiamy wydolność, zwinność, ukształtujemy mięśnie. Godzina aeroboksu to ok 500 kalorii mniej!

* Spinning

To trening wytrzymałościowy pozwalający na modelowanie całej sylwetki (nie tylko nóg), spalanie ogromnej ilości kalorii oraz poprawiający wydolność krążeniowo-oddechową. Trening połączony z wizualizacją zapewnia jednocześnie wspaniałą zabawę. To zajęcia dla wszystkich, którzy oczekują intensywnego treningu i oderwania się od codzienności. Podczas godziny na rowerku spalisz około 600 kalorii!

*  Step

Intensywna forma ruchu, którą jest step powoduje utratę zbędnych kalorii (co za tym idzie i wagi), wzmacnia mięśnie nóg, ułatwia spalanie tłuszczu, usprawnia układ sercowo-naczyniowy. To trening wytrzymałościowo-siłowy, który można uatrakcyjnić ciekawymi układami ruchowymi o zróżnicowanym stopniu trudności. Ćwiczenia wykonywane są w rytm dynamicznej muzyki. Doskonale poprawiają kondycję przy okazji podczas godziny zajęć pozbędziesz się ok 450 kalorii.


* Zumba

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje się nasza sylwetka, poprawia kondycja oraz wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Dzięki Zumbie można spalić 700 kalorii w ciągu godziny!
* Skakanka

Pół godziny intensywnych ćwiczeń na skakance to 250 kcal mniej, wzmocnione mięśnie nóg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)