wtorek, 27 grudnia 2011

10 niskokalorycznych przekąsek - do przegryzania na diecie

*Chudy biały ser - doskonały "zapychacz" dla osób na diecie. Plaster białego sera to idealny pomysł na niskokaloryczną przekąskę. Jest źródłem białka i pomaga szybko ugasić apetyt.

*Szparagi - mają jedynie 30 kcal/100 g, są baaardzo zdrowe i na dodatek pomagają pozbyć się nadmiaru wody z organizmu. Na taką przekąskę możesz więc sobie śmiało pozwolić. 

*Tuńczyk w sosie własnym - jeden z ulubionych przysmaków fanek diety białkowej. Tuńczyk jest bowiem kopalnią łatwo przyswajalnego białka. Jeśli nie przepadasz za smakiem tuńczyka, dodawaj go do sałatek -będą bardziej sycące, a kalorii wiele im nie przybędzie.

*Maliny - zawarty w nich błonnik reguluje pracę jelit i pomaga w odchudzaniu. Poza tym maliny są bogate w witaminy i antyoksydanty, zawierają magnez, wapń, potas, a tak poza tym… są pyszne!

*Jagody - niektórzy mówią, że jagody są dobre na wszystko. Pewne jest, że przyczyniają się do zmniejszenia otyłości brzusznej, dlatego poleca się je osobom, które chcą pozbyć się fałdek wokół talii. 

*Cytrusy - te niskokaloryczne owoce dają porządny zastrzyk witaminy C. Grapefruit zjedzony jako przekąska między posiłkami zaspokoi twój apetyt, a cytryna wyciśnięta do wody przyspieszy trawienie.

*Arbuz - jego największą zaletą jest, to, że możesz zjeść go dużo, gdyż zawiera sporo wody. Pomaga usunąć nadmiar płynów z organizmu co sprawi, że twój brzuszek będzie bardziej płaski.

*Orzechy -
nie możemy z nimi przesadzać, gdyż dostarczają sporo kalorii i tłuszczu, jednak mała garść orzechów to bogactwo witamin i składników mineralnych, które musisz uzupełniać, gdy jesteś na diecie.

*Łosoś
- jego właściwości wykorzystuje Madonna i każda z nas powinna wziąć z niej przykład. Łosoś dostarcza kwasów omega-3, które pomagają nam zachować młody wygląd i szczupłą sylwetkę, gdyż pobudzają trawienie.

*Marchewka pokrojona w słupki - zamiast paluszków. Sprawdza się idealnie, gdy szukasz czegoś do podjadania przed telewizorem czy w czasie buszowania po internecie. Niskokaloryczne marchewki warto przegryzać szczególnie latem - zawarty w nich beta karoten chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i sprawia, że cera szybko nabiera zdrowego kolorytu. Poza tym, ta przekąska także świetnie "zapycha".

1 komentarz:

  1. Łosoś i marchewka to coś co mogę jeść tonami :D świetna porada :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)