sobota, 30 listopada 2013

Kobaltowa spódnica + beżowy sweterek + czarne botki

Hej ;)
Co tam u was ? Ja pomału zdrowieję, dochodzę do siebie ;) Wczoraj byłam na urodzinach u szwagierki ;) a Dziś zanim gdziekolwiek będzie można wyjść to trzeba trochę się pouczyć do kolokwium .. Niestety takie uroki studiów zaocznych, więcej trzeba robić w domu niż w tej szkole.. a teraz jak obiecałam pora na post ze stylizacją ;) Jest to moja andrzejkowa stylizacja ;) Szczególnie jakoś nie obchodzę, raczej jest to pretekst do spotkania z przyjaciółmi i chłopakiem ;) a Wy jak obchodzicie to święto ?






42 komentarze:

  1. Cute skirt.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za odwiedziny;) ciekawy blog
    zapraszamy ponownie! enjoyourfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ! dziewczęco zarazem elegancko i z klasą :) super połączenie kolorów :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica ! :)

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękna i wyglądasz na kobietę, która ma poukładane w głowie więc po co ta zabawa w blog i modę lepiej zajmij się czymś konstruktywnym np. budowaniem statku na apokalipsę czy coś w tym stylu.

    Wymodzonych pannic wystarczy już w tym kraju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kształcę się na studiach, a blogowanie to moje hobby, te dwa zajęcia nie muszą kolidować ze sobą.

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz:)
    chciałam Cię zaprosić do mnie na rozdanie, giveaway:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, komentarz Anonima - bezcenny. Niech Ci ludzie zajmą się własnym życiem...
    Świetne połączenie spódnicy i sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska spodniczka i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie najładniejsze <333
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielabiam azurowe sweterki! sa niesamowite :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa stylizacja. spódniczka urocza :)


    xx
    www.gold-lady-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak przeglądam poprzednie posty i bardzo spodobał mi się Twój blog, dołączam do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit ;3
    Rewelacyjna spódnica <3
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! super zestaw :3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor spódnicy zachwyca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spódnica :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz śliczne włosy!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super notka ;-) bardzo podobaja mi sie zdjecia :D
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja ;) Szukam właśnie czarnych botków, te są bardzo fajne!

    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna spódnica!!
    obserwuje z przyjemnością


    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz !::)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczny,delikatny zestaw:) obserwuje:) jesli chcesz licze na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobalt to jedenz najlepszych kolorów dla nas, blondynek. Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna spódnica :) super wyglądasz
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing black boots.............great fit
    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)