poniedziałek, 25 listopada 2013

Koncert

Hej :)
W piątek byłam na koncercie u mnie w mieście ze znajomymi :) Na dole macie zdjęcie z Kinią i Daniem przed koncertem ;)) Koncert mogę w sumie zaliczyć do udanych :) Jeżeli chcecie zobaczyć kogo słuchaliśmy na nim, podaję link do jednej z jego piosenek >>klik<< . Nie miałam wcześniej czasu napisać nic i dodać, przez cały weekend byłam w szkole. Już nam zapowiedzieli kolokwium, a więc czeka mnie trochę pracy i nauki..  A teraz to leżę w łóżku i choruję, pogoda jest nie do zniesienia, raz ciepło raz zimno i jak tu być zdrowym . Chociaż wy trzymajcie się cieplutko i dużo dużo zdrówka wam życzę ;)

Ps. niebawem dodam nową stylizację ;)



13 komentarzy:

  1. fajny blog^^
    wzajemna obserwacja? ja już, liczę na uczciwy rewanż:*
    http://vaysay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! jestem pod wrażeniem;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne foto a różowy płaszcz jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ale w rzeczywistości jest on czerwony ;) tylko aparat go ukazał w innym kolorku ;)

      Usuń
  5. piękny płaszczyk:) tęż myślałam że jest malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koncerty są najlepsze, huh, ale zrobilas mi ochote! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :) Masz może ochotę na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koncerty, jedna z najlepszych form rozrywki jak dla mnie :))
    dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;* a może wzajemna obserwacja?:) ja na pewno się odwdzięczę, buziaki ! :*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcie :)
    Fajny post , pozdrawiam
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)