czwartek, 2 stycznia 2014

Bieszczady..

Cześć wszystkim ;)
Dawno nie umieściłam tutaj żadnych postów, przez święta i wyjazd w góry nie miałam okazji. Dziś dopiero wróciłam i mogę pomału wracać do szarej rzeczywistości.. Przygotowałam dla was 'fotorelacje' z w wyjazdu z moim Misiem ;) a mianowicie byliśmy w Bieszczadach, nad Zalewem Solińskim. Tak na marginesie to polecam, piękne widoki oczy cieszą ;) Jest co oglądać, ale nie tylko na tym się opierał nasz wyjazd, był to wyjazd studencki, więc różne atrakcje przygotowali dla nas i dla tych którzy lubią zaszaleć, potańczyć, wypić i dla tych co preferują atrakcje sportowe ;) Poniżej możecie podziwiać zdjęcia które zdołałam zrobić ;) - oczywiście nie oddają rzeczywistości..






No jak już byłam pierwszy raz w górach, to także próbowałam się nauczyć jeździć na nartach oraz na desce ;) Było dużo śmiechu i upadków :) Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że wolę jednak deskę snowboardową ;) Bardziej mi podchodzi .. 


Na zakończenie wyjazdu był bal sylwestrowy i w tym momencie życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku niech spełniają się wasze marzenia, nie poddawajcie się nigdy i uwierzcie w siebie ! 
A co do mojego stroju to miałam kobaltową sukienkę, złotą biżuterię, czarne szpilki ;) Postawiłam na skromność ;) .. a rok zaczął się znakomicie i oby tak trwał do końca ;)

Mam nadzieje, że was za bardzo nie zanudziłam relacją ;) 3majcie się :)

33 komentarze:

  1. Fajny mix:)
    Zapraszam też na www.ddoubles.tk
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwacje)
    aloohaparadise.blogspot.com
    just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely pictures, looks like you had a lot of fun!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te zdjęcia sa po prostu przepiękne! :) Sama przyjemność je oglądać :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny blog *,*
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już same zdjęcia cieszą oko, to w rzeczywistości musiało w Bieszczadach być jeszcze piękniej :) Świetna relacja ;>

    Czy mogłabyś poklikać na moim blogu w baner i linki Sheinside? Z góry bardzo Ci dziękuję :)
    Obserwacja za obserwację?
    www.ariena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny post, ciekawie piszesz :3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne fotki :)
    ps. buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia , obserwuje i zachęcam do zaobserwowania mojego bloga .
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    obserwuję
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Byłam nieraz w Bieszczadach :) Pozdrawiam, może obserwujemy ? http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nice photos <3
    I've followed your blog, if you do thу same it would be nice
    http://zhannakessel.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam góry, niestety mam dośc daleko :(( ale w Bieszczadach już kilka razy byłam :)

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 14 godzin jechałam to też dość daleko ;P

      Usuń
  15. zawsze chciałam nauczyć się jeżdzić na desce:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ! :)

    pozdrawiam ciepło
    zapraszam też do siebie i obserwacji :)
    hypnotizingfashon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post i zdjęcia :0

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajną mieliście wycieczkę, widać udana! :)
    Zdjęcia są świetne, czekamy na więcej!
    Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny i ciekaw blog. :)
    obserwuję i liczę na rewanż:
    http://become-need-you-here.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny ten wyjazd miałaś, szczęsliwi razem jesteście słodkie <3

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę gór i tak miło spędzonego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zdjęcia

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie, też bym się chętnie wybrała w góry :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)