środa, 21 maja 2014

Jak przedłużyć opaleniznę ?

Cześć kochani ! ;) Mnie przez to słonko ostatnio humorek dopisuje ;)) Od paru dni pogoda nas rozpieszcza, czuję się jakby już było lato. Akurat tak się złożyło, że mam wolne, a więc codziennie wykorzystuję czas aby zaczerpnąć kąpieli słonecznej ;) Opalanie nie tylko humor mi poprawia, ale także relaksuje no i moja skóra nabiera koloru - uwielbiam to. Zaczęłam się zastanawiać co zrobić aby przedłużyć mojej opaleniźnie żywotność i zaczęłam szperać po internecie i znalazłam parę przydatnych rad z którymi chcę się z wami podzielić ;) Na pewno się przydadzą już teraz tym osobą, które mają możliwość i umilają sobie w ten sposób czas, ale także wszystkim którzy czekają na upragnione lato :) Co o nich sądzicie? Próbowaliście ?


Kilka kroków do przedłużenia opalenizny.

1. Stosowanie doustnych suplementów diety wspomagających opaleniznę.

2. Jedzenie pokarmów z witaminą A i z beta-karotenem. ( witamina A: masło, jaja, wątróbka, beta-karoten:  żółte, czerwone i ciemnozielone warzywa i owoce (morele, pomarańcze, papryka, szpinak, rzeżucha, jarmuż, brokuły, sałata, śliwki, dyna )

3. Codzienne nawilżanie skóry balsamami, kremami (wklepuj krem/balsam, a nie wcieraj).

4. Używanie produktów brązujących i z rozświetlającymi drobinkami.

5. Peeling przed i po opalaniu.

6.  Zrezygnowanie z gorących kąpieli.

7. Picie dużej ilości wody.

8. Stosowanie kremów z filtrem podczas opalania.

9. Rzucenie palenia i ograniczenie alkoholu.

10. Pójście na solarium.


48 komentarzy:

  1. Niestety czego by czlowiek nie stosował t i tak opalenizna zejdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham się opalać. :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się szybko obalam i to nie na brązowo tylko na czerwono :/ Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebowałam takiego postu! dzieki!

    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Na solarium Nie!!
    Mało,że nie zdrowe,to zalatuje wiocha ( nie miejscem,ale mentalnościa)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się nie opalam, bo tak zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatne, kocham się opalać :)

    Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu, niestety niechcący zamiast kliknąć opublikuj nadusiłam usuń :) Ale fakt faktem przeczytałam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, ja mam dość ciemną karnację wiec opalanie mi nie jest za bardzo potrzebne. Ale przydatny post :D
    ---------------
    Zapraszam Cię do mnie:
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatne :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie dziś się wyłożyłam na słoneczku:) Na pewno skorzystam z Twoich rad!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. dość rozsądne te Twoje rady, co jednak nie zmienia faktu, że opalanie nie jest zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam się opalać. Fajne sposoby, nie próbowałam, ale to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sie tez dzis opalalam :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię się opalać, ale niestety opalanie nie jest dla nas korzystne. Przez to starzeje się nasza skóra szybciej :/

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z moim opalaniem wyjdę cała czerwona :/
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale potem skóra brązowieje;)
      da się przetrwać chwile kiedy skóra jest czerwona;)

      Usuń
  16. Hej,świetny blog :) Genialnie piszesz ! <3
    Może obserwacja za obserwację? :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie tez tak gorąco i też mam wolne, więc na balkon i wykorzystuję słoneczne promienie ;-) już się śmieją, że czarna się robie;p świetny pomysł na post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety potrzebuję trochę czasu by się opalić..

      Usuń
  18. Ja stosuję balsam brązujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja teraz po maturach mam wolne i od dwóch dni już się opalam. spaliło mi totalnie twarz, ale mam nadzieję, że niedługo zmieni się na kolor brązowy :D co do reszty ciała też się już trochę opaliłam, ale na razie tylko przód :D dzisiaj chyba pójdę opalać tył. ja używam do opalania przyśpieszacza i olejku z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo z twarzą, na szczęście już jest wszystko w normie;)

      Usuń
  20. ja jestem bladzioch i chyba już tak zostanie :((

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Opalanie niszczy skórę, szybciej się starzejemy ;-) nie opalam się :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka opalona *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zjadam codziennie marchewy, leże na słońcu plackiem, kupuje najróżniejsze balsamy i kremy a i tak albo jestem blada jak ściana albo czerwona jak burak ;c No ale cóż
    Pozdrawiam i zapraszam
    cassieeeeeeeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko z czasem przychodzi, lato dopiero nadejdzie;)

      Usuń
  24. Ale zazdroszczę Ci tych chwil na słońcu.

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i skusiłabym się na lekką opaleniznę, ale nie lubię leżeć na słońcu więc mogę tylko pooglądać innych jak leżą :D cóż moja skóra słabo się opala więc pewnie i tak leżałabym nadaremnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ruchu też się opalimy przecież:)

      Usuń
  26. Ja mam takie szczeście w nieszczęściu (ale mysle, ze jednak szczęście), że zanim ja się opale to miną wieki... ale za to rtylko raz w zyciu schodzila mi skóra z ramion i jak sie opalam to od razu na brąz, bez czerwonego. A moja opalenizna z Panamy i Kostaryki z Grudnia/Stycznia jeszcze sie na mnie trzyma haha :) a z punktow powyzej to jedynie pije duzo wody i czesto smaruje sie balsamami :) no i nie pale.

    OdpowiedzUsuń
  27. Należę do osób, które nie lubią się opalać. Tzn. nie w taki sposób aby leżeć plackiem an słońcu - to jakoś mnie męczy ;p Ale opalanie się np. podczas gry w siatkę czy jazdy na rowerze - okej ;) Aczkolwiek wtedy równo się nie opalę, tylko na 'koszulkę'.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna notka :) mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/o-8-godzinie-juz-syszaam-swojego-brata.html z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie lubię się opalać, bo zawsze jestem po tym czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy sposób dobry, żeby tylko na trochę przedłużyć opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog! ♥ mogę prosić o zaobserwowanie mojego bloga? bardzo proszę, mam nadzieję, że masz duże serduszko i to zrobisz. bardzo mi na tym zależy. proszę Cię. http://awornahh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)