czwartek, 30 października 2014

Must have - jesień/zima

Witajcie :) W końcu możemy się poczuć jak jesienią, temperatura nieco niższa i te cieplejsze ubrania z dołu szafy wylądowały u góry.. Dziś zrobiłam przegląd ubrań na jesień i zimę, znalazłam kilka ślicznych płaszczyków w różnych fasonach i kolorach, nie wiem który najbardziej mi przypadł do gustu :) A Wam który ? Przejrzałam także urocze i cieplutkie sweterki, które na pewno muszą zagościć w mojej szafie :) Oraz kilka dodatków na chłodniejsze dni :) Pozdrawiam cieplutko :)






Bardzo Was proszę kochani klikajcie mi w linki :) Z góry bardzo dziękuję :*


69 komentarzy:

  1. Ojej, nie wiem który bym wybrała :-) wszystkie są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci płaszcz i swetry super, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyki bardzo ładne, ale dla takiego "zmarźlaka" jak ja to tylko puchowy płaszczyk hehe :D Sweterek z serduszkiem cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy już kliknięte :*

    dodaję rózniez na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie perełki <3 cudowne płaszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten czarno biały płaszcz, piękny <3 (poklikałam ;))

    zapraszam Cię do udziału w moim konkursie! do wygrania legginsy! ;)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/2014/10/35-konkurs-la-spezia-kindom-of-leggins.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy pokazałaś z przyjemnością poklikałam
    . blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/colors-of-autumn.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/promises.html
    zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buciki są genialne. Wszystkie sweterki urocze :)
    Kliknęłam w parę linków.

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy obłędne i bardzo wpasowujące się w mój gust :)
    Poklikałam.
    pozdrawiam gorąco
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z płaszczy - biały (choć nigdy bym takiego nie założyła, bo zaraz bym go zaplamiła ;P).
    ze swetrów - różowy z warkoczem.
    zdecydowanie moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne płaszczyki i sweterki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klikałam! Cudne płaszczyki wybrałaś. Mogłabym w zamian liczyć na kliknięcie w banery? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy zwłaszcza sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne propozycje.:) wszystko jest tak świetne i słodziutkie, że nie potrafię się zdecydować. Sweterki mogę przygarnąć wszystkie, bo zawsze im więcej tym lepiej..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje, ja sobie sprawiłam płaszczyk szaru z pikowanymi rękawami i zamkami- taki nowoczesny, bo klasycznych juz mam kilka :) Ale widzę, że kolejny sezon królują swetry z sercem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuję za komenatrz i odwiedziny
    fajny jest ten sweterek z serduszkiem
    poklikalam i obserwuję
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne są te płaszczyki! :) poklikane


    Pozdrawiam
    Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście poklikałam! Świetne must have!

    ♡Oli blog♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiscie klikniete :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te sweterki są boskie *.*
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też uważam, że sweterki są świetne ;)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ten beżowy sweterek to zdecydowanie moje must have :3
    What is in the hat? blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy! Najbardziej podobają mi się sweterki :)
    poklikane ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikałam wszystko i liczę na rewanż u mnie :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno się odwdzięczę :)

      Usuń
  28. ładne rzeczy :)

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne propozycje, a różowy trzeci płaszczyk jest przecudowny !!:)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szary i biały sweterek są cudowne. :3

    Zapraszam do siebie :) - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam :) Liczę, że zrobisz to samo u mnie :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikałam grzecznie we wszystko, powodzenia! :*
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak, w sweterek w serduszko już się zaopatrzyłam teraz pora poszukać jakichś innych wzorów C:

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne sweterki <3 kliknelam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystko poklikane :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzy mi się biały płaszcz i biały sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne must have, u mnie to standardowo maaasa swetrów :3
    ♥zaobserwujesz?♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko takie sliczneee *.*
    http://grapeskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  40. poklikalam :)
    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cudowności wybrałaś! ja się zastanawiam nad białym płaszczykiem ze skórzanymi rękawami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jest śliczny, bierz go :)
      pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

      Usuń
  42. Dobre propozycje ;) Oczywiście kliknięte, mam nadzieję, że Ci pomogę ;)
    No i liczę także na pomoc - http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie poszukuję takiego ślicznego, różowego płaszczyka!
    +Obserwuję
    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam podobny płaszczyk jak ten biały ze skórzanymi rękawami tyle , że brązowy :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  45. różowy płaszczyk to cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę, że mamy podobny gust :) Bardzo fajne rzeczy, oczywiście poklikałam.

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. płaszczyki są genialne szczególnie ten w kolorze baby blue :D

    OdpowiedzUsuń
  48. poklikałam, klikniesz u mnie na banner sheinside? :*




    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <----

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny ten niebieski płaszczyk :)
    Zapraszam do siebie http://fochzprzytupem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne propozycje :)
    Płaszczyk w pastelach, ten brzoskwiniowy - super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)