wtorek, 8 września 2015

Must have na jesień

Witajcie :) Gdy tylko zrobiło się szaro i ponuro za oknem, postanowiłam zrobić przegląd jesiennej oferty sklepowej. W końcu jak można inaczej sobie w taką pogodę poprawić humor, jak nie zakupami ! ;) W końcu nadszedł ten czas, na cieplejsze obuwie, kurtki, płaszcze i sweterki :) W sklepach pojawiają się nowe kolekcje, więc jest w czym wybierać :) Chcę Wam zaprezentować moje wybory. Co o nich sądzicie ? A Wy na co stawiacie tej jesieni ? Miłego dnia kochani :*













44 komentarze:

  1. To jest to co ja kocham najbardziej <3
    Zapraszam Cię na nowy post ze stylizacją :)
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno zakupie płaszczyk, sweterek i jakiś dodatek w kolorze burgundu bordo modnego tej jesieni :):)
    Zapraszam w piątek na post pt. "Jesień w szafie"
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne rzeczy wybrałaś, poklikałam w kilka :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. poklikane. poklikasz u mnie? :>
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze, bardzo podoba mi się szata graficzna bloga :). Po drugie, te sweterki są przesliczne, które wybrałaś, szczególnie podoba mi się różowy. Fajnie, że nie robią tylko takich smutnych jesiennych kolorów, tylko wprowadzają energię za pomocą kolorów :). Czarne klasyczne buty również przypadły mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobną kurtkę w ostatnim rzędzie, miedzy różowymi posiadam, jest super! :)
    Oj sweterki to na pewno must have na jesień i zime :)
    Oczywiście kliknełam :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w banner i linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski sweter jest super;)
    Obserwuję.Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy wybrałaś:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy, poklikane :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Really like this fashion items especially the blue sweater :D anyway, would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ubrania - podobają mi się te pastelowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak, pora na cieplejsze ciuszki - co oznacza zakupki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyki są prześliczne! <3 muszę się w jakiś zaopatrzyć :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciepły sweter i biały płaszcz, to moje must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie w tym roku wyjątkowo ciągnie w stronę przygaszonych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się swetry ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ten pierwszy płaszczyk jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy na jesień idealne! <3
    Będę tu zaglądać częściej ! :D
    Zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam, ale serdecznie zapraszam :*
    http://maalinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też wybrałam niebieski sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super post! :)
    sayhellotonattblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem że zaczęła sie teraz szkoła, ale fajnie piszesz, wiem że pewnie nie bedziesz miała czasu dodawac posty. Ale dobrze Ci to idzie, i myślę że znajdziesz czas na swojego bloga bo jest on wspaniały.
    U mnie : NOWY POST ! Pozwalasz znajomym dodawać posty na swoim blogu.? Co o tym sądzisz?. Zapraszam po więcej do mnie ;> https://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I love pink coats. My pink coat is one of my favorite purchases ever. All of the items in your sets look beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się zaopatrzyłam już w kilka swetrów, ale nadal poszukuję wełnianego, ołówkowego płaszcza z zamkiem. Nigdzie nie mogę takiego dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne kolorki tych sweterków, choć jeśli chodzi o fasony, to trochę nie w moim guście są takie porozciągane. Sama wolę jednak nieco inne rzeczy. Za to kurtki skórzane jak najbardziej mi się podobają, sama mam podobną jak ta pierwsza i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikane Zapraszam do mnie i klikania http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/14-all-little-things-romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterki są przesłodnie, mają takie cukierkowe kolory <3

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  30. Super przegląd najlepsze są sweterki w pastelowych kolorach :) No i dziękuje za odwiedzenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)