wtorek, 13 października 2015

Must have - Jesień #2

Witajcie :) Jak jest tak szaro i ponuro na dworze to zastanawiam się, jak sobie trochę poprawić humor :) Pierwsza myśl - a może zakupy internetowe ? ;) W końcu trzeba się zaopatrzyć w wierzchnią garderobę ;) Na mojej liście na pewno są wysokie kozaki - czarne, a może beżowe ? na obcasie czy płaskie ? :) jest tyle modeli, że nie mogę się zdecydować.. Płaszczyk klasyczny czy może w kolorze :) Najchętniej wszystko bym kupiła ; D tylko gdzie to potem mieścić jak szafa pęka już w szwach :)  Co Wam najbardziej przypadło do gustu ? Pozdrawiam cieplutko :*








24 komentarze:

  1. Szczerzę kliknęłyśmy, możesz na nas liczyć, mamy nadzieję, że my w przyszłości również będziemy mogły na ciebie liczyć:)
    klik- 12.99$
    klik- 14.42$
    klik- 16.82$
    klik- 27.99$
    klik- 39.99$
    klik- 24.99$
    klik- 36.05$
    klik- 43.92$
    klik- 40.00$
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary szalik dla mnie najlepszy. Kliknełam we wszystko :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej z tych wszystkich rzeczy podoba się różowy szalik idealnie by pasował do mojej kurtki :D/K

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy!:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy piękne, ja zdecydowanie wole kozaki na płaskim obcasie, ale te na wysokim są prześliczne więc ciężko wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle ładnych rzeczy mieć. :D Pomarzyć tylko można. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne rzeczy!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: GRECKA stylizacja prosto z Grecji - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten chabrowy płaszczyk jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że to dla ciebie ważne, więc kliknęłam w wszystkie linki. :*
    Buty
    40$
    42.92$
    36.05$
    Płaszcze
    24.99$
    39.99$
    27.99$
    Szaliki
    16.82$
    14.42$
    12.99$
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki pod stylizacjami? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. fab looks<3
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post. Najbardziej spodobały mi się płaszczyki ♥

    http://smiletoolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne must have :)
    Jesienną porą, można poszaleć :)

    Zapraszam: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/white-simple.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ubrania nie w moim stylu, mam nadzieję, że następnym razem coś tu dla siebie znajdę ;)

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się wysokie kozaki, to hit sezonu :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe buty.
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne ciuszki, poklikałam w każdy link.
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. szaliki świetne.:)
    i te kolory<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy. Szczególnie te szale! Moje must have to grube swetry.. zdecydowanie!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog: your posts very interesting and inspiring! And your photos are beautiful!
    I know that blog requires much time, but keep doing it!

    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, zakupy przez internet to zdecydowanie najlepszy poprawiacz humoru :) Pierwszy płaszcz, rewelacja!
    Dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)