piątek, 11 grudnia 2015

Jak się ubrać w święta ? - Must have na Wigilię

Witajcie Kochani :* Pewnie każda kobieta po wielkich przygotowaniach do świąt, pieczeniu ciast, gotowaniu potraw, przystrajaniu choinki, pakowaniu prezentów i wielu innych czynnościach związanych ze świętami .. chce wyglądać w ten Wigilijny dzień pięknie przy stole :) Ja co roku mam ten sam dylemat - w co się ubrać, by wyglądać ładnie i elegancko w tym wyjątkowym dniu. Więc postanowiłam zrobić przegląd sukienek, spódniczek, koszuli i naszyjników :) aby w tym roku mieć wcześniej przygotowaną stylizację na ten wieczór :) Co Wam najbardziej przypadło do gustu ? :)








45 komentarzy:

  1. Śliczne spódnice, bardzo klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukieneczki są śliczne, w sam raz na wigilię :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, zwłaszcza ta bordowa sukieneczka w środku! :) oczywiscie poklikane! <3
    Zapraszam do mnie www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczki piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne spódnice, lubię taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy, zwłaszcza pierwsze 3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjniki, super, krótkie spodenki, niekoniecznie, te święta są wyjątkowe i wg mnie trzeba bardziej uroczyście, szkoda, że nie pokazałaś swoich stylizacji na ten cudny czas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O super pomysły!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły piękne i z klasą ! ♥
    Zapraszam do mnie na pierwszy blogowy KONKURS :)
    www.killukitty.blogspot.com
    Do wygrania cudowna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikałam w linki, zrobisz to samo u mnie ? :)


    Mam w obserwowanych :)
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne ciuszki, zwłaszcza ta druga sukienka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku wybieram prostą czarną sukienkę i do tego wielki ozdobny naszyjnik ;) Fajne ciuszki!

    U mnie świąteczne GIVEAWAY, do wygrania bon o wartości 40$!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. The pictures are great! Have a nice weekend, dear:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, klasyczne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy mają :-) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ubrałam czarną spódniczke, białą bluzkę i sweter ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne spódniczki ;)

    Wesołych świąt ;) zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na święta preferuje sukienki :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nie wiem, na co bym się zdecydowała z tych propozycji. Sama na Wigilię ubrałam granatową sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. I really love your fashion sense.
    you always look amazing so all of your outfits are lovely.
    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten sklep ma świetne rzeczy!
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się niektóre rzeczy, np. czarna bluzka na krótki rękaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię takie rozkloszowane sukienki, pasują do wielu rzeczy i są bardzo wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy:) Przy okazji po klikałam:D

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie ❤️ w takich propozycjach każda kobieta poczuje się wyjatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super rzeczy! podobaja mi sie,takie eleganckie pomimo wszystko :)

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie Propozycje przypadły mi do gustu :) Pozdrawiam
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniałe propozycje, poklikałam.
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Co roku mam ten problem :p
    Zapraszam do siebie! (podczas zmiany nazwy bloga straciłam wszystkie komentarze, za co z góry przepraszam)
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)