środa, 20 stycznia 2016

Must have - torebki i buty

Witajcie Kochani;) Dziś przeglądając sklep Shein - pewnie większości znany, natknęłam się na kilka produktów, które mi się bardzo spodobały. Myślę, że tym razem sklep się postarał i przedstawił bardziej atrakcyjną ofertę torebek i butów niż dotychczas. Zawsze kiedy przeglądałam, mieli mały wybór, a dziś mnie pozytywnie zaskoczyli. Chcę Wam pokazać co mi wpadło w oko :) Miłego oglądania. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego wieczoru ! :*










55 komentarzy:

  1. O kurczę, nie wiedziałam, że tam można znaleźć nawet buty ;) Botki prezentują się rewelacyjnie! Kliknęłam w 2 linki ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pastelowe szpileczki
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna torebka ---> misja czarna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki cudowne, pastele znowu wracaja na wiosne :D Poklikałam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buciki, poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torebeczki :) przygarnęła bym wszystkie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie poszukuję idealnej shopper bag, nie zaszkodzi do nich zerknąć ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam torebkę numer 3 i jestem z niej średnio zadowolona. Noszona na ramieniu traci kształt, a nie zawsze mam wolne ręce żeby ją w nich nosić :P Nie mniej jednak wygląda bardzo ładnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla prawdziwej kobiety zawsze brakuje torebek i butów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 torebka jest dla mnie idealna! Długo już takiej szukam w sklepach stacjonarnych :D
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  11. Great selection! http://www.alovelystyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zarówno torebeczki jak i buty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje :) Wszystkie bardzo chętnie bym przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne torebki! zapraszam do mnie ;)
    http://fashnela.blogspot.com/2016/01/podejmij-sie-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  16. mam małą manię, jeśli chodzi o buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy :) Poklikałam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam w 6 rzeczy i zostałam na stronie 30 sekund(podobno tak trzeba) :D
    Zapraszam do mnie! Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne produkty :). Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te torebki są bajeczne, najlepiej przygarnęłabym je wszystkie! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Te małe torebki są przeeeśliczne wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarna torebka cudowna! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarna torebka z pierwszego kolażu jest cudowna! :)
    Buziaki :* meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze sobie mówię, że kupię sobie klasyczną czarną torebkę i nigdy mi się nic nie podoba i rezygnuję. Te co tu pokazałaś są świetne! Szczególnie - ostatnia - czarna <3

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy, nie mogę się napatrzeć na nie :) :*
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w szpilkach 1 i 3 *.* Cudowne ! Żałuję, że nie są tańsze :(
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy! Obserwuję ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne torebeczki *_*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rzeczy A torebki w szczególności;) I zapraszam do mnie dopiero zaczynam
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty podbiły moje serce! <3
    ___

    Zapraszam na swojego bloga i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    http://arizoons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kremowe szpilki najlepsze - właśnie takie jakich poszukuję :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerwona torebka od razu wpadła mi w oko. Jest prześliczna :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojjj ja bym chciała wszystko! ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się te torebki "worki" :) poklikałam we wszystkie linki, bo wiem jakie to ważne :) powodzenia we współpracy:* mogłabyś też poklikać u mnie? byłoby mi bardzo miło :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe propozycje!
    Lubimy czytać Twoje posty!
    Zapraszamy: http://siostryzycia.blogspot.com/
    Pozdrawiamy AiM:*

    OdpowiedzUsuń
  36. te buciki są przepiękne, a myślałam że się nie przekonam do butów z czubeczkiem :P
    co powiesz na wspólną obserwację? zapraszam bardzo serdecznie do siebie na emmadeline.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno Cię nie było ;( czekam na kolejny post! świetne propozycje mój gust

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)