wtorek, 29 marca 2016

Must have - Romwe

Witajcie Kochani :) Jak tam po świętach ? :) Jak dla mnie za szybko minęły .. a teraz trzeba się z powrotem przestawić i wrócić do szarej rzeczywistości. No ale chociaż akumulatory naładowałam, za sprawą pięknej pogody, która mam nadzieję Nam wszystkim towarzyszyła. Dziś mam dla was przegląd asortymentu sklepu Romwe. Może część zna już ten sklep, ja jednak się jeszcze z nim nie spotkałam i postanowiłam się z nim zapoznać :) Znalazłam kilka rzeczy wartych uwagi, nad którymi zastanawiam się czy nie warto w nie zainwestować :) Najbardziej spodobały mi się torebki w pięknych pastelowych kolorach - idealne na wiosnę. :) Znalazłam także, kilka ciekawych modeli sukienek, marynarek i uroczych dodatków na wiosnę. Co sądzicie ? Pozdrawiam cieplutko :* 




88 komentarzy:

  1. Śliczne ciuszki! Poklikałam!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te torebki :) Marzę o oryginalnej Chloe :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłabym kilka z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki są cudne!! Wspaniale pasowalyby do stylu Mirrandy Kerr, o którym pisze w moim ostatnim poście na blogu

    www.other-than-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog, I'm following your social profiles!!
    I've change my blog. Can you please subscribe to my blog ? You can do it at the bottom of the page where it says:
    DON'T MISS ANYTHING.

    You just write your email and then in your inbox you can accept the request.
    Please check my last post --> I'm Lydia Medina

    xx
    Ly♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torebki :)
    Najbardziej mi się jednak podoba czarna sukienka :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie!
    http://kinia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane w torebki i sukienki :D :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ciuchy poklikane

    Pozdrawiam
    (ps. obserwuje, jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne okulary, ale nieco bardziej kocie. Są wygodne i do tego wyglądają niezwykle efektownie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zachwycasz inspiracjami, poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikane. żakiety są mega, uwielbiam tego typu stylizacje:)

    ♡ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebeczki boskie, każda z nich przydałaby sie do naszych szaf !

    OdpowiedzUsuń
  14. istnie wiosenna wishlista! poklikane :>

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te pastelowe torebki :D http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobały mi się torebki i sukienki.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba jednak mi najbardziej spodobały się te torebki :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. te sukienki sa swietne, idealne na swieta! szkoda ze tak pozno zobaczylam :(
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne torebki ;)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. torebki, okulary i taa narzutka na tym zdjęciu, gdzie pani ma krzyż na szyi <3 oj nosiłabym, nosiła. Ale nigdy wcześniej nie widzialnym ani nie słyszałam o tym sklepie, chętnie przejrzę, może coś znajdę dla siebie :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna wishlista, śliczne torebki! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam okazji kupować z tego sklepu. :) Jak z jakością?
    BLOG MVRSELINV

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebki są cudowne :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebki genialne <3 uwielbiam takie kolory

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie mi też te święta szybko zleciały tak samo jak dobra pogoda ale to może dobrze bo bliżej wakacji! Śliczne ubranka, wydaje mi się, że mama kiedyś chciała mi zamówić tą sukieneczkę po środku. Oczywiście poklikane! Pozdrawiam !



    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/sesja-2-youngstarsontour2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebki śliczne, mają cudne kolory :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie piękne torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebki są cudowne, takie delikatne :) Sukienki też mi się podobają.

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tych małych torebeczkach! Najchętniej bym kupiła wszystkie 3 kolory <3 :D

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdy przeglądałam tą stronkę to natknęłam się właśnie na tą czarną sukienkę. Fajne rzeczy, a zwłaszcza sukienka i torby haha! Kliknęłam w pierwsze 6 linków :D US$24.99 | US$25.99 | US$24.99 | US$23.99 | US$11.99 | US$26.39
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne torebki i czarna sukienka :)
    poositivelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne torebki!
    Myślę jednak, że powinno być "must have", a nie "mush have". ;)
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyłapanie literówki :) juz poprawione

      Usuń
  34. Biała torebka jest piękna <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne propozycje! Podobają mi się wszystkie co do jednej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Te torebki mogłabym mieć w każdym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Poprostu mój gust heheh:)


    styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzecia sukienka jest świetna!
    zapraszam na nową notkę ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebeczki są słodziutkie! *.*

    Wróciła, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikane!
    Powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku niezwykły blog! Masz świetny design. Poklikałam. Cudowne torebeczki wybrałaś. :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebki biorę wszystkie! Piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane! Super torebeczki! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikane! Super torebeczki! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikałam.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienki wyglądają ślicznie, szczególnie ta z różowym akcentem:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Najbardziej przypadły mi do gustu okulary. Klasyczne, czarne. Chyba czas na zakupy na romwe. :)
    http://www.blondiverse.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja stety/niestety niemiłośniczka pasteli, jestem zdecydowanie za kurtkami! I sowją drogą te okulary też skradły mi serce :)

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #1

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczna ta czarna sukienka ;)
    http://awnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienki są boskie, poklikałam kochana :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lovely items, I especially love the dresses! Thanks for sharing!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikałam i życzę powodzenia we współpracy.Ale jakby to powiedzieć nooo mnie romwe troche oszukało ;/
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne propozycje, chciałabym mieć wszystko
    wszystko prezentuje się naprawdę pięknie :) kliknełam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczne sukienki :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne rzeczy ! :)
    Poklikane :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne rzeczy! Twój blog jest taki uroczy :)

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Super rzeczy! Najbierdziej przypadły mi do gustu te wiosenne sukienki <3 Cudne!
    Na moim blogu pojawił się nowy post, jeżeli znajdziesz czas, to zapraszam do przeczytania i skomentowania :) Po długim czasie nieobecności reaktywuję mojego bloga ^^
    MÓJ BLOG ♥ >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna lista ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  59. torebki piękne po klikane :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo podobają mi się te rzeczy! ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne rzeczy wybrałaś :D
    Oczywiście uczciwie poklikałam :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakochałam się w tych torebkach i sukienkach:)
    poklikałam:)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. przepiękne sukienki
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. szal i okularki mogłabym przytulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. świetne torebki :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne okulary ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)