sobota, 28 maja 2016

Co ubrać na wesele ? - Must have

Witajcie :) Wiosna i lato to z pewnością pora nowożeńców. Bardzo dużo par w tym właśnie okresie, chce sobie powiedzieć 'tak' przed ołtarzem. Tak więc, na pewno nie jedna z Was wybiera się na ślub :) by potowarzyszyć w tym pięknym dniu młodej parze. Ja idę na wesele za miesiąc, tak więc zaczynam się już rozglądać za sukienką, butami i torebką - odpowiednią na tę okazję. Zrobiłam taki przegląd i chcę się nim z Wami podzielić. Co za sukienka i dodatki najbardziej Wam przypadły do gustu ? Chętnie poczytam Wasze opinie !:) Trzymajcie się cieplutko :* 



33 komentarze:

  1. Love the shoes!

    Love your blog!
    Wanna follow each other? Please let me know!

    Kiss,
    Selma
    MYBLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne ciuszki i buty ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia sukienka, czarne szpilki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sukienki przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem na wesele najlepsze są sukienki do kolana :) No i oczywiście nie białe

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki są cudowne <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sukienki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. klik klik powodzenia :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone sukienka najbardziej mi się podoba

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie czerwona sukienka, jest genialna po prostu, brałabym w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wesele się raczej nie wybieram ale ta czerwona wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne sukienki <3 ja ostatnio na wesele ubierałam żółtą :)
    poklikane :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa wesela czekają na mnie dopiero w przyszłym roku, a jedno z nich wyjątkowo ważne, ponieważ będzie to święto mojej siostry. Cóż... sukienki są naprawdę bardzo ładne, szczególnie ta czerwona, jednak ja na wesele zdecydowanie jestem za krótkimi sukienkami (taki ciut przed kolano). :)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie w wolnej chwili, jednocześnie zachęcając Ciebie do obserwacji!
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest ta czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowa sukienka przepiękna. Uwielbiam takie lekkie materiały,które świetnie nadają się na letnie dni. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki idealne klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie miałam wesela, jakiegokolwiek.. a w tym roku jak znalazł.
    Z racji, że uwielbiam tego typu okazje - z chęcią na nie chodzę.
    Jedyna sukienka, w której czułabym się dobrze to czerwona - jest ładna, kobieca i z 'pazurem'. Czarna nie w moim stylu, różowa ładna - ale ze względu na kolor, za którym nie przepadam - nie ubrałabym jej. Poklikane! Pozdrawiam :)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też jestem na etapie poszukiwań idealnej sukienki na wesele:)
    fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwona sukienka jest przecudna! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzecia sukienka jest piękna! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne sukienki, są idealne. Poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ta różowa sukienka gdyby była dość krótka to by było cudenko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 sukienka jest bardzo ładna! Ja ide na wesele w październiku ale już powoli się rozglądam :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta czarna sukienka jest prześliczna!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne propozycje. Ciężko byłoby mi się zdecydowac:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful post! love them all!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne sukienki ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super połącznia i te buty! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne sukienki, bardzo mi się podobają :D Poza tym masz super wygląd bloga!
    Zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedynie czarna sukienka mi się nie podoba - reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naajbrdziej przypadła mi do gustu suknia czarna <3 Jest midi, ale przez dodatkowy materiał wydaje się, jakby była maxy!
    Z butów wybrałabym pierwsze, czarne.
    A z torebek tą środkową, białą :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)