niedziela, 22 maja 2016

Must have - Shein

Witajcie Kochani :) Dziś Mam dla Was przegląd już nieco bardziej letnich, niż wiosennych ubrań :) Piękna pogoda sprzyja właśnie takim zakupom, chciałoby się wskoczyć w szorty, sukienki, czy spódnice :) obserwując pogodę, mam nadzieje, że będzie już tylko cieplej .. i moje oczekiwania się spełnią. Co Wam najbardziej przypadło do gustu ? :) Pozdrawiam serdecznie

                                       >> 1. KLIK <<   >> 2. KLIK <<   >> 3. KLIK <<

                                       >> 1. KLIK <<   >> 2. KLIK <<   >> 3. KLIK <<

31 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie głównie sukienki,mimo tego,ze nie czesto je nosze. Jednak są naprawde cudne :)
    Obserwuje od dawna:)
    Sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna sukienka hiszpanka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikałam, podobają mi się te sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy :)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te pierwsze sukieneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki genialne!
    Poklikane we wszystko:)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewentualnie różowa koszula. Reszta nie w moim stylu - czyli nic, co mogłabym założyć do pracy :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta różowa sukienka i czerwona bluzka ☺ Poklikałam ;)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki mój ideał, klikłam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna sukienka - obłęd! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na sukienkę nr 3 i ja bym się skusiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak SheIn mają bardzo ciekawą ofertę! :)

    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne sukienki :) Zwłaszcza ta biało-niebieska wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe krótkie spodenki i czarnobiała koszula mi się spodobały :D

    + Zapraszam na konkurs u mnie WYGRAJ POST PROMUJĄCY

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko świetne! :)
    Najbardziej spodobała mi się czarno-biała koszula i czarna sukienka! :)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥♥
    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzecia sukienka jest po prostu przecudowna! Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  20. mi najbardziej się podobają ostatnie spodenki :) może wspólna obserwacja? :3

    zapraszam do siebie
    JUST EMSI ( rewanżuje się za każdy komentarz i obserwację <3) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodenki są mega <3
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne rzeczy ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. love the dresses!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczy ładne aczkolwiek odbiegają nieco (dużo) od mojego stylu

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarna sukienka z odkrytymi ramionami jest przecudowna <3 :o

    OdpowiedzUsuń
  27. Maja fajne projekty, szkoda tylko, ze tak słabej jakości :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)