wtorek, 10 maja 2016

Wiosenne dodatki - must have

Witajcie Kochani :) Dziś mam dla Was przegląd dodatków wiosennych :) Przejrzałam torebki w pastelowych kolorach, wybrałam różne wzory i fasony. Jak i słoneczna pogoda to trzeba pomyśleć o jakiś fajnych okularach przeciwsłonecznych :) Wybrałam trzy wzory, które wpadły mi w oko :) Który model okularów Wam przypadł najbardziej do gustu ? A na koniec sandałki - jest tyle pięknych wzorów, że trudno się zdecydować. Najchętniej kupiłabym wszystkie :)) Lecz wybrałam 3 modele :) Każdy ma coś w sobie. Miłego wieczoru ! :*








16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w okularach <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio postawiłam na malutkie torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór :) Pierwsza z lewej torebka i okulary pierwsze z lewej są fantastyczne ;)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary kocie - bomba. moj ulubiony ksztalt :)
    a torebki tez sliczne, ale jakos obawialabym sie zamawiac torebki z tych azjatyckich stron ze wzgledu na jakosc :p

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taka torebka worek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary zdecydowanie pierwsze i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki cudowne kliknełam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne torebki wybrałaś.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torebki, ta pierwsza chodzi za mną już dłuższy czas. POklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne te rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki, okulary oraz pierwsze sandałki bardzo przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)