środa, 15 czerwca 2016

Moda plażowa - Must have

Witajcie ! Mamy już połowę czerwca, czas pomyśleć o 'garderobie plażowej' ;). Jest tyle fasonów, kolorów, wzorów i rodzai strojów kąpielowych, że strasznie trudno mi się zdecydować. Najchętniej bym miała jeden na każdy dzień lata ! - ale nie przesadzajmy ;) Myślę nad bikini i strojem jednoczęściowym. W zależności czy do pływania czy do opalania :) Na jaki fason stawiacie w tym sezonie ? Jak i strój na plażę to i dodatki - okulary słoneczne to podstawa :) Czy coś Wam wpadło do oka z mojego przeglądu ? Czy może macie odmienny gust - czekam na wasze opinie ! :) 



32 komentarze:

  1. świetne stroje! ten w groszki przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stroje mam ten 3 z pierwszej linii. MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stroje, kilka mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. bikini z frędzlami to absolutny must have tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stroje :*
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam w tamtym roku świetny kostium, ale miałam go na sobie tylko 3 razy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stroje mi się bardzo podobają :) A z okularów wybrałabym te ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam takie stroju jak ten drugi
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy :O <3 Poklikane bo ty u mnie klikasz :* !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy! Wszystkie mi sie straaaaaaaaaaasznie podobaja :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!:) Poklikałam.
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! Beautiful swimwear!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę bardzo ładne stroje kąpielowe! Z zestawu pierwszego trzeci jest najlepszy ^^
    Poklikałam! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kostiumy i pierwsze okulary mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog.
    Śliczne te stroje kąpielowe, ja ostatnio zakupiłam sobie nowy.

    Zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam blogowanie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful swimsuits!

    xo,
    Priceless Ambition

    OdpowiedzUsuń
  17. Te stroje są piękne, ale niestety wszystkie stroje jakie zamówiłam z tych Chińskich stron to każdy z nich nie pasował :/;

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie wpadły w oko te pierwsze okulary :)

    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobała mi się trzecia propozycja stroju dwuczęściowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja cały czas szukam cos fajnego jeśli chodzi o stroje kąpielowe i póki co kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie najlepszy to pierwszy. Strój jak i kolor rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczne stroje! najbardziej spodobał mi się ten w paski <3

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne stroje, poklikane:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zauważyłam, że do mody weszły stroje z wysokim stanem - totalnie nie w moim stylu ;) Ja stawiam na klasykę i zazwyczaj wybieram czarne bikini!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kostiumy kąpielowe z frędzelkami, ale ciężko się w nich dobrze opalić... Ale brdzo podobają mi się te z wysokim stanem :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne kostiumy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stroje , wszystkie chętnie bym kupiła .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)