środa, 29 czerwca 2016

Must have - Nowości z Shein

Witajcie Kochani ! :) Jak Wam mijają pierwsze wakacyjne dni ? :) Ja niestety jeszcze spędzam je w pracy - ale to nie znaczy, że nie można korzystać z wakacyjnych popołudni :) Na swój urlop muszę jeszcze troszkę poczekać :) W chwili czasu zaglądam oczywiście do sklepów internetowych :) A dziś Wam przygotowałam przegląd nowości z Shein :) Urzekły mnie szczególnie spodenki z biało-czarnym wzorem, granatowa sukienka oraz pudrowa, różowa bluzeczka z szyfonu <3 ;) Jakie są Wasze wybory ? :)



21 komentarzy:

  1. Świetne ubrania :) poklikałam we wszystko :)
    gdybyś mogła, to proszę o poklikanie u mnie w tym poście: http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam shein,mają bardzo ładne ubrania :) poklikałam :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki są niesamowite!

    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta 3 sukienka boska! a spodenki wszystkie cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki i szorty rewelacja- kliknełam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście kliknęłam w to co najlepsze :) Białe szorty najlepsze!

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczciwie poklikane :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne sukienki, kliknęłam ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love them all!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba tym razem podzielam Twoje typy, choć różowa sukienka też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzecia sukienka spodobała mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka w groszki i szorty w zygzaki - mój must have! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe rzeczy! :)
    Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki mnie zauroczyły
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)