sobota, 16 lipca 2016

Must have - dodatki od Shein

Witajcie Kochani ! Wiecie, że jestem zwolenniczką pasteli i delikatnych kolorów. Dlatego postanowiłam zrobić przegląd torebek, portfeli i plecaków - które z pewnością latem się przydadzą na wakacyjne zwiedzanie. Ja jak mam przy sobie takie ładne cudeńka, to od razu mam lepszy humor ;) W moim przeglądzie pojawiły się także czarne elementy, które wytłumaczę tym, że czarny zawsze do wszystkiego pasować będzie ;) Zakochałam się w tych elementach garderoby, a Wy ? ;)




*Na koniec dodam, że w Shein wypuściło nową kolekcję "By ourseleves", którą możecie obejrzeć TU oraz kolekcję z myślą o powrocie do szkoły, co prawda dużo jeszcze czasu zostało, ale każdy powód by dokonać udanych zakupów jest dobry - kolekcja "Back to school" TU.

** W dniach od 17 lipca do 19 lipca trawa PROMOCJA, najtańsze rzeczy zaczynają się od $ 2,99. 

31 komentarzy:

  1. Moja uwagę przykuły plecaki :) muszę jakiś sobie sprawić na jesień :)
    W linki kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte wszystkie :) śliczne są te kolorki i torebki <3 przygarnęłabym wszystkie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie piękne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pastelowe kolory są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ierwsze torebki są po prostui świetne! :D Bardzo mi przypadły do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne akcesoria! Linki poklikane <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki są cudowne, bardzo mi się spodobały. ♥
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne dodatki! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te torebki są przecudowne, a plecak na środku skradł moje serce!

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten czarny plecak jest fantastyczny, ale wszystkie propozycje są świetne! :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecaczki i torebki są rewelacyjne! Poklikane, mogłabym Cię prosić o to też u mnie?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio naprawdę pokochałam kolorowe torebki, kiedyś podobały mi się tylko czarne, a tu taka zmiana. Właśnie idzie do mnie różowa! :D
    Ps.poklikane

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rzeczy z shein! Są cudowne, a Twój wybór jest świetny! :D Poklikałam w linki kochana!

    Buziaki¦ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 plecak po prostu boski ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne torebki! Najbardziej podoba mi się ta trzecia. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebki są śliczne, ale dla mnie zdecydowanie za małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. What lovely colors! I especially like the crossbody bags))
    Would you like to support each other, follow on GFC & g+?
    Please let me know if you follow me and I'll follow back!))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Mietowa torebka jest przepiękna :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  21. W torbach się po prostu zakochałam. Są idealne. W dodatku mają przepiękne kolory. Portfeliki również zrobiły na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebki są przeurocze. Ta w śodku jest genialna :) Kisses from Madrid

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)