środa, 17 sierpnia 2016

Must have - Shein

Witajcie Kochani:) Dziś mam dla Was przegląd ubrań od Shein. W poszukiwaniu idealnych spodenek/ szortów na resztki lata natknęłam się na te poniżej :) Chętnie się dowiem, które Wam najbardziej się spodobały;) Ostatnio jestem także zwolenniczką T-shirtów z nadrukami, także wybrałam trzy, które mi wpadły w oko. Na koniec sandałki, szczerze mówiąc w tym sezonie żadne mnie jeszcze nie urzekły do końca. Poniżej znajdziecie 3 pary, nad którymi warto się zastanowić :) 



30 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór, poklikane. <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty i niebieskie buciki cudoo <3
    Klikłam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. no shorty są genialne, ale też koszulki wpadły mi w oko :) w linki poklikałam!
    Zapraszam do siebie, bo u mnie jest przegląd cndirect ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te spodenki w kwiatki :D No i koszulki♥ Poklikałam x
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuchy, drugie spodenki mi się podobają:) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko takie piękne <3 Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko piękne- te miętowe sandałki :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te trzecie szorty są genialne ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobały mi się spodenki czarne i te w kwiatki :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy wybrałaś ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, bardzo przypadły mi do gustu! :)
    Poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te rzeczy. :D Poklikałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pierwsze spodenki - cudo! Bardzo podoba mi się fason i kolor :)

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  18. Miętowe sandałki - cudo! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. SZorty i koszulki są mega.:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga koszulka mi się bardzo podoba, kolor jest świetny i ta czcionka ;) Poklikałam.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka z napisem Princess to dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałaś cudowne rzeczy! Poklikane :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy! Drugie shorty są przepiękne♥ Poklikałam :)
    Obserwuję :*
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarna koszulka najlepsza :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ta różowa koszulka jest genialna!
    Poklikałam kochana <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. spodenki są super :D uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi się podobają czarne spodenki, świetne są. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)