poniedziałek, 19 września 2016

Must have - Jesień 2016

Witajcie Kochani ! Od niedzieli temperatura zaczęła nam spadać.. czyżby już do nas szła jesień? Ja już odczułam tą jesienną temperaturę, ubierając do szkoły letnią sukienkę - nieźle zmarzłam :P Także dziś postanowiłam, przejrzeć co mają nam do zaoferowania sklepy internetowe. Trzeba się w końcu zaopatrzyć w odzież wierzchnią, botki oraz cieplejsze sweterki :) Bardzo dużo pastelowych i jasnych barw dziś wybrałam, myślę, że ta jesień będzie moja.. pod względem kolorystyki! :) Coś Wam wpadło w oko ? :) Trzymajcie się cieplutko !







12 komentarzy:

  1. Wszystko w takich pięknych kolorach :) Chętnie widziałabym te rzeczy w mojej szafie :)
    Poklikane US$27.99;$29.99; $44.99; $22.99; $20.99;$41.99;$47.99; $41.99

    OdpowiedzUsuń
  2. część szafy już uzupełniona :) zgadzam się z twoją listą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swetry są po prostu przepiękne :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa! ten różowy sweter z odkrytymi ramionami jest obłędny !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobały mi się sweterki i kurteczka spod 3.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kurtki są przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetereki są cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę zakupić sobie botki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super propozycje:) uwielbiam pudrowy róż! Obserwuję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneska i bomberka to zdecydowanie moje must have ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)