poniedziałek, 31 października 2016

Must have - Przegląd biżuterii i zegarków

Witajcie Kochani ! Z okazji dnia wolnego od pracy, mam chwilę by przygotować dla Was nowy post. Zważywszy na to, że przydałyby mi się nowe dodatki w postaci biżuterii czy zegarka do stylizacji, to postanowiłam sprawdzić ofertę sklepów internetowych zagranicznych co mogą nam zaproponować :) Parę rzezy wpadło mi w oko i chcę Wam je przedstawić poniżej :) Co Wam się najbardziej spodobało ? Udanego Halloween Wam życzę :)







Przypominam także o trwających promocjach w sklepach poniżej ! :)





24 komentarze:

  1. Ale cudowne! zwłaszcza łańcuszki mi się podobają ;) Poklikane. ;*

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarki piękne , poklikałam ci we wszystkie linki.
    Podaje kilka cen - 5,08$, 3,67$, 4,56$, 3,88$, 3,70$, 4,38$, 5,21$ :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te naszyjniki a jeszcze lepsze zegarki.
    Może wspólna obserwacja :)
    tylkomarzenaiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna biżuteria ! linki poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie cudowne zegarki!


    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te zegarki są
    https://bygigisa.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten środkowy czarny naszyjnik jednak nie przetrwał i mi się rozsypał :( ale zegarki wyglądają super :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful jewelry! Very beautiful!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post! :)
    Najbardziej podoba mi się srebrny zegarek :D
    Poklikałem :)

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/11/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam obsesję na punkcie zegarków. Pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful, I really love your choices and this watch is too cool ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice selection my dear: 2nd ring and 2nd watch are my favorites!!! Check out my blog when u have time! Today I have a new post!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)