środa, 26 października 2016

Wishlist - #Rosewholesale, #Dresslily, #Sammydressin

Witajcie Kochani :) Jak Wam mijają jesienne dni? Mnie ostatnio strasznie leniwie, chętnie przeleżałabym jesień oraz zimę w cieplutkim łóżku - kto jest za? :) Dziś przygotowałam, dla Was przegląd ubrań z trzech sklepów. Przeglądałam asortymenty sklepów pod kontem moich upodobań oraz jesiennej pogody za oknem. Chcę Was także poinformować o trwających promocjach w sklepach :) (Linki do promocji w nazwach sklepów) We wszystkich sklepach znalazłam coś dla siebie i mam nadzieję, że i Wam coś przypadnie do gustu :)  Piszcie w komentarzach co Wam się najbardziej spodobało z mojej listy :) Trzymajcie się cieplutko :*

#1 - Dresslily






















10 komentarzy:

  1. suuuuper propozycje :) podoba mi się candy marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle przeglądałam oferty tych sklepów, a większości z tych rzeczy nie widziałam. Bardzo spodobały mi się te wysokie kozaki oraz ta prześliczna torebka. Sweterek mam :D Nawet możesz go zobaczyć u mnie parę postów wstecz ;)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana linki kliknięte, podaję kilka cen - 24,08$, 16,55$, 42,36$, 10,87$, 25,57$, 19,50$, 10,84$, 8,71$, 13,07$, 11,66$, 21,55$, 11,42$ :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy, które proponujesz bardzo nam się podobają :) Poklikałyśmy: 24,08$ 42,36$ 13,05$ 11,66$ 12,88$
    My już obserwujemy :) Zapraszamy do obserwacji naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten rózowy płaszczyk <3 poklikane.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne propozycje :) poklikane a i będę wdzięczna za kliki u siebie pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko naprawde super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)