wtorek, 21 marca 2017

Must have - Spring Time II

Witajcie Kochani ! Dziś z okazji pierwszego dnia kalendarzowej wiosny, przygotowałam dla Was kolejny przegląd ubrań na tę porę roku. Tym razem wybrałam dla Was okrycia wierzchnie, spódniczki oraz buty. W moich stylizacjach na pewno nie zabraknie rozkloszowanych spódniczek - mojej wielkiej słabości.. dlatego wybrałam trzy modele. Na pewno także pojawi się bomberka, ramoneska, a także wiosenna, cienka parka. Co do obuwia to częściej stawiam wiosną na wygodę - w końcu jest to czas wyjścia na świeże powietrze i dłuuugiego spacerowania :) Co sądzicie?






29 komentarzy:

  1. świetna selekcja ubrań :-) bardzo podobają mi się te słodkie baleriny :-)

    Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkloszowane spódnice są śliczne :)
    Balerinki na wiosnę i lato uwielbiam :)

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie wiem co wybrac :D Świetna ramoneska w szrości, parka w różu. Poza tym wybrałaś moje ukochane kroje spódnic . Jeśli chodzi o buty to meliski<3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi sie buciki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska i wszystkie buty są świetne! jej :D Super lista!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta szara ramoneska jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej spodobała mi się szara ramoneska, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowa kurtka jest cudowna :)
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szara ramoneska mnie zauroczyła <3 Buciki też bardzo fajne.

    Obserwuję i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, również mam słabość do rozkloszowanych spódniczek :-) Szara ramoneska jest CUDOWNA!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda z tych kurteczek jest świetna :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szara ramoneska jest piekna:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie pierwsze kurteczki + pierwsze buty super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Propozycje spódniczek bardzo nam się podobają :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ubrania!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/01/summary-of-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przygarnę dwie pierwsze kurteczki :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurteczki chciałabym wszystkie 3 :) poklikane :)
    24.00;35.00; 28.00; 20.00

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowa parka/bomberka/kurtka marzy mi się od dawna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarne buty są cudne! | $35.00 | Życzę owocnej współpracy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowa parka to zdecydowanie zakup dla mnie.:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)