wtorek, 18 kwietnia 2017

Must have Spring - Rosegal & Zaful | Wiosna 2017

Witajcie Kochani :) Dziś przygotowałam dla Was przegląd ubrań oraz dodatków z dwóch sklepów: Zaful i Rosegal. Sklepy mają bardzo pokaźny i ciekawy asortyment, tak więc znalazłam w nich coś dla siebie na tegoroczną wiosnę :) Choć myślę, że nie tylko na tę - staram się wybierać ubrania i dodatki ponadczasowe :) Takie rzeczy z pewnością na dłużej zagoszczą w naszych garderobach oraz będzie większa szansa, że nie znudzą nam się gdy tylko na rynku pojawi się nowy, wymyślny trend :) Co sądzicie o tych rzeczach ? Trzymajcie się cieplutko :))








13 komentarzy:

  1. Moi faworyci to czarne buty i klasyczna sukienka w popielu :D Torebki podobają mi się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urzekła mnie ta różowa sukienka :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki i sukienka z falbanką są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki są cudne, a butów zazdroszcze Wam, ze mozecie sobie wybierać. Ja ze swoją wielką nogą nie moge sobie na to pozwolic :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że muszę się zaopatrzyć w kolejną parę okularów przeciwsłonecznych! :D
    Pozdrawiam :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ,pastelowe kolorki<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te torebeczki są przepiękne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cudeńka :) Poklikane: 46.22, 45.86, 45.86, 23.99 itd.

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne buty kozackie. Z sukienek najładniejsza różowa <3 Wszystkie torebki i okulary wpadły mi w oko. Bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobaja mi się pierwsze 2 sukienki i wszystkie torebki, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne buty są świetne, a niebieską sukienkę mam i polecam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)