niedziela, 4 czerwca 2017

3 urodziny Zaful | Third birthday

Witajcie Kochani :) W związku z tym, że od pewnego czasu współpracuje ze sklepem Zaful z okazji ich 3 urodzin przygotowałam dla Was listę stroi kąpielowych jako pokazanie po części asortymentu, który może Wam zaproponować sklep internetowy Zaful :) Są to rzeczy z ich listy popularnych i nowych produktów :) Chcę Was także poinformować, że podczas trwania jubileuszu będą Wasze zamówienia wysyłać za darmo :)) więc chyba warto :) Normalnie darmową wysyłkę mamy dopiero powyżej 30 $ :) Co do jakości produktów i rozmiarówki to nie mam zastrzeżeń - jestem zadowolona z wszystkiego co zamówiłam, a podane wymiary są rzeczywiste :) Więc przed zamówieniem wystarczy zajrzeć do zakładki "wymiary" :) Co sądzicie o moich wyborach ? :) Zamawialiście już coś od nich? :)

26 komentarzy:

  1. stroje kąpielowe są mega urocze!!! :) Hit sezonu!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. najchętniej nosiłabym zestaw nr 1 oraz 2 :3 poklikane ;)
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam ostatni strój:)
    Wybrałaś cudowne modele:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre ich rzeczy naprawdę mi się podobają, ale póki co nic u nich nie zamawiałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bikini sa cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ostatnio te stroje, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne stroje, jeszcze jakbym miała figurę do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne stroje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten sklep :) a kostiumy wybrałaś piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oni mają świetne modele strojów :) zawsze mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten sklep, piekne stroje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny jest ten niebieski<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne propozycje strojów kąpielowych. Najbardziej podoba mi się numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te stroje :) Nie umiałabym wybrać jednego :) Poklikałam w linki. Kochana, jest tu tak ślicznie u Ciebie, że z przyjemnością Cię obserwuję :) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :) charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  16. Kostiumy są świetne, szkoda że nie na moją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka strojów kąpielowych właśnie z Zaful i są niesamowite! Jeśli ktoś jest ciekawy, jak prezentują się one w rzeczywistości- to zapraszam do mnie, na bloga dodałam post, natomiast na yt filmik :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten sklep, zamówiłam z niego sporo rzeczy, stroju kąpielowego jednak jeszcze nie - ale wszystko się jeszcze może zmienić :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)