czwartek, 15 czerwca 2017

Nowości od Nastydress | News from Nastydress


Witajcie Kochani ! Dziś chciałabym Wam pokazać pozostałe nowości od Nastydress. W poprzednim poście mieliście okazję oglądać dwie piękne, długie sukienki oraz naszyjniki z tego sklepu. A dziś Wam pokaże miętowy stanik sportowy - jestem zakochana w tym kolorze, tak więc nie obyło się bez zamówienia jego :) Wybrałam także pastelowy, żółty stój kąpielowy - w końcu trzeba było się zapatrzeć w tym sezonie w kolejny model :) Oraz w gratisie sklep dorzucił czarną perukę z nowej kolekcji - na pewno się przyda w czasie karnawału, choć jeszcze do niego daleko :) Może ktoś już zamawiał coś z tego sklepu ?:) Pochwalcie się swoimi zakupami :) Udanego weekendu !


Stanik sportowy - Nastydress


Strój kąpielowy - Nastydress



Czarna peruka - Nastydress

12 komentarzy:

  1. Świetny strój kąpielowy
    Pozdrawiam,madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie ten strój kąpielowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój kąpielowy bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój kąpielowy ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. strój kąpielowy bardzo podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten strój kąpielowy :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)