niedziela, 23 lipca 2017

Must have od Shein - Lato 2017

Witajcie Kochani :) Czas na kolejny przegląd ubrań - tym razem bierzemy na tapetę: sukienki, sandały na obcasie oraz okulary przeciwsłoneczne :) Wybrałam trzy różne modele sukienek i uważam, że każda ma coś w sobie .. :) zaczynając od pięknej, zwiewnej białej hiszpanki, wykończonej koronką, poprzez czerwoną rozkloszowaną sukienkę, kończąc na sukience w drobne kwiatuszki z dekoltem w kształcie serca. Przechodząc do sandałków, skupiłam się na prostych modelach, na stabilnym korku - słupku. Ubierając takie modele z pewnością nasze nogi nam podziękują :) Na koniec okulary przeciwsłoneczne, w trzech różnych barwach i odmiennych fasonach :) W końcu okulary także muszą oddawać charakter danej stylizacji, tak więc w zależności od outfitu wybieramy okulary :) a więc z pewnością przyda nam się w naszych zasobach więcej niż jedna para :) Co Wam się najbardziej spodobało? :) Trzymajcie się ! :)






27 komentarzy:

  1. Mamy podobne gusta :) Obserwuję :) Życzę miłej niedzieli :*

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :)
    Zwłaszcza czerwona sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :)
    Zwłaszcza czerwona sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta trzecia sukienka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza, biała sukienka jest prześliczna, kocham takie!
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki wspaniałe, najbardziej spodobał mi się nr 1, a co do okularów to piękne modele! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudowne sandałki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I am so loving this post!


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Good selection, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam w cudowne rzeczy! <3 mogę liczyc na to samo u mnie bardzo Cię prosze :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne sandały :) Trzecie okulary skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne okulary ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wybrałaś same piękne rzeczy :) sukienki i sandałki cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, zwłaszcza sandałki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja najchętniej przygarnęłabym wszystko <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the red sandals ! :)

    saralookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę koniecznie zaopatrzyć się w takie sandałki! Teraz szykują się letnie przeceny, dlatego trzeba korzystać :) A sukienki czy bluzki hiszpanki uwielbiam, piękne i takie dziewczęce!
    Zapraszam:inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne propozycje, szczególnie nam się spodobała ta czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)