poniedziałek, 2 maja 2016

Czarna, żakardowa spódnica + malinowa bluzka + czarne czółenka

Witajcie Kochani :) Na całe szczęście od ostatniego dnia kwietnia pogoda nam dopisuje ;) Idealna pogoda na sesje zdjęciową. Postanowiłam ją wykorzystać i pokazać Wam prostą, elegancką stylizację. Czarna spódnica jest podstawowym elementem naszej garderoby, każda z nas musi mieć choć jedną. W związku z tym, że mam dużo rozkloszowanych spódniczek, postanowiłam zakupić taki model, którego jeszcze nie mam :) Piękna czarna spódniczka o tłoczonym wzorze oraz długości do kolan idealnie nada się do pracy :) Połączyłam ją z malinową bluzeczką, czarnymi czółenkami i srebrnym długim naszyjnikiem, zakończonym serduszkiem. Co sądzicie ? 







Spódnica - TU
Bluzka - Atmosphere 
Czółenka - No name
Naszyjnik - H&M

Foto: Marta

27 komentarzy:

  1. Spódnica cudowna! Sama mam podobną i bardzo ją lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY TYŁ BLUZKI! IDEALNIE DOPASOWANE

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. Bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to razem wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza bluzeczka, ładnie Ci w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blouse dear!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka, bardzo delikatna stylizacja. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bluzeczka i buty :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódniczka i przepiękna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica. Przydałaby mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  15. uty wyglądają cudnie! A ty wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie i elegancko wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna stylizacja i fajne zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukieneczka, najładniejsze jest te wycięcie na plecach:) Osłonięte plecy, to coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czysta perfekcja!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ i na mojego instagrama ;3 bedzie mi bardzo milo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne. Śliczna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)