środa, 21 grudnia 2016

Czerwona sukienka + szara torebka + czarne czółenka

Witajcie Kochani :) Dziś przygotowałam dla Was moją propozycję na ten zbliżający się, wyjątkowy wieczór wigilijny. Czerwona, żakardowa sukienka od Sammydress - myślę, że będzie jak najbardziej odpowiednia na tę okazję. Gdy ją zamawiałam, już wiedziałam, że to tę sukienkę ubiorę w ten dzień. Do sukienki dobrałam małą, szarą i elegancką torebeczkę na złotym łańcuszku. złotą, prostą bransoletkę oraz złoto-perłowe korale. Na stopy - obowiązkowo czółenka na obcasie :) Co sądzicie o tej stylizacji ? 











Sukienka - TU
Torebka - TU
Czółenka - no name
Bransoletka - TU
Naszyjnik - Orsay

Foto: Mama

Na koniec chciałabym Wam zaprezentować mój nowy nabytek, który zamówiłam na Sammydress :) Zestaw pędzelków z naturalnego włosia. Teraz malowanie na pewno stanie się o wiele przyjemniejsze :) W końcu mam ładny zestaw, a nie każdy pędzelek "z innej parafii" :) Trzymajcie się cieplutko :)




Pędzelki - TU


Foto: Ja

35 komentarzy:

  1. Podalabys swoje wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz, cudna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie klasyka z elegancją

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i elegancko. Śliczna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne buty+czerwona sukienka widzę że nie tylko ja lubię taki zestaw.Oczywiście wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka w sam raz na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te pędzle! Sukienka śliczna! Super wyglądasz:) Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest zjawiskowa!
    Wyglądasz naprawdę odświętnie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest cudowna, idealna na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna sukienka<3 idealna na świetna<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwone sukienki :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podobną sukienkę widziałam na jakimś sklepie internetowym, ale za 300 zł!!!
    Bardzo mi się podoba, taka świąteczna :)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, świąteczna stylizacja :) ładnie Ci w czerwieni !

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentujesz się bardzo elegancko i stylowo! Bardzo Ci do twarzy w czerwieni :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest prześliczna, kolor czerwony jest idealny na święta :)
    Życzymy Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful outfit and photos :) and those brushes look awesome

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz świetnie :) bardzo elegancko i odświętnie :)

    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz! :)
    Wesołych Świąt x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebkę mam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie w tej czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  24. Your bag is so beautiful

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja :)

    wszystkiego dobrego po Świętach :)

    pozdrawiamy

    Style & Healthy Life

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka leży, jak ulał:) Mam nadzieję, że czułaś sie w niej, tak jak wyglądasz, czyli olsniewajaco.:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka ! I jaki wyrazisty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka bardzo mi się podoba ^^ Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz :) świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)