sobota, 29 lipca 2017

3 propozycje zdobień paznokci hybrydowych - Moje pierwsze kroki


Witajcie Kochani ! Pora na post z hybrydami :) Po pierwsze obiecałam Wam, że napiszę i pokażę Wam jak wyglądają lakiery z Banggood (post TU), a po drugie chciałam Wam pokazać moje pierwsze zdobienia na hybrydach :) Uzbierałam trochę dodatkowych kolorków i pokombinowałam różne wariacje z nimi :) Uczyłam się naklejać naklejki na paznokcie, a także malować sama kropki, paski i serduszka :) Myślę, że jak na 1 raz, nie najgorzej mi to wyszło:) Ale to już Wy ocenicie pod postem. Co do łączenia lakierów różnych marek także nie zauważyłam zastrzeżeń - polubiły się z pewnością :) i co najważniejsze wszystko ładnie się trzyma na paznokciach, bez odprysków itp. Tak więc zapraszam Was do oglądania i komentowania, który wzór Wam się najbardziej spodobał. Pozdrawiam cieplutko :))



# Semilac 047 - Pink Peach Milk



# Neo Nail - 4810-1 - Yellow Bahama
# Ażurowe naklejki czarne - 963752 (wzór 1)



# Semilac 022 - Mint

38 komentarzy:

  1. Ładnie wyszły :) Ja uwielbiam naklejki wodne. Mam ich już sporo, a lampę od 2 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boskie są :D Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie zrobione, podobają mi się zwłaszcza 1 i 3 <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły! ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się podobają te ostatnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://pereelkaa.blogspot.com/2017?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci wyszły! :)
    Ja też próbuję różnych wzorków i szukam inspiracji, aby nie było nudy na paznokciach :)
    Chyba najbardziej podoba mi się pierwszy wzór, sama podobny kiedyś zrobiłam :)
    Jak mówią - praktyka czyni mistrza! :D Jest super, a może być jeszcze tylko lepiej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowy semilac najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszły te pazurki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na początek, to świetnie ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, a ostatnie moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te ostatnie to mój gust i dlatego najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :) uwielbiam pastelowe, urocze tonacje więc ten pierwszy mani spodobał mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pięknie Ci to wyszło ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdobienia <3
    Obserwuje kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne pazurki , szczególnie te ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza propozycja najbardziej mi przypadła do gustu :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdobienia, masz talent :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam 022 z Semilaca. :) Świetne propozycje zdobień!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez dwóch zdań, każda z Twoich stylizacji paznokci zasługuje na poklask! Ja jednak swoje serce oddaje pierwszej propozycji, ze względu na bliską mi kolorystykę :))
    PS. Mogę Cię prosić o KLIK tutaj? Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej podobają mi się pierwsze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się najbardziej podoba pierwsza propozycja

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze paznokcie najlepsze!
    lessarax.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne te paznokcie, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię hybryd, wolę lakiery ORLY, ale zdobienia super :)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)