wtorek, 11 lipca 2017

Błękitna sukienka + biały kapelusz + białe koturny

Witajcie Kochani ! Dziś chciałam Wam zaprezentować efekty sesji z przed paru dni. Z udziałem, pięknej, zwiewnej i błękitnej sukienki od Zaful. Od pierwszego ujrzenia tej sukienki, miałam w głowie całą stylizację oraz scenerię do niej :) Wiedziałam, że niedawno zakupiony kapelusz słomkowy i białe sandałki na koturnie będą idealnie się z nią komponować :) Mam nadzieję, że zdjęcia będą się Wam podobać tak samo jak mnie :)) Trzymajcie się i udanego tygodnia ! :)















Sukienka - TU
Buty - Sammydress
Torebka - prezent
Naszyjnik - Pepco
Kapelusz - no name
Bransoletka - Zaful

Foto: Agnieszka

36 komentarzy:

  1. o matko, stylizacja skradla calkowicie moje serce <3 pieknie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka ! Uwielbiam buty na koturnie , są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia a Ty wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać zdjęcia stylizacji na łonie natury ;) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja, super fotki, ale kapelusz to chyba jednak nie wiklina, z wikliny robi się koszyki i meble, może to jakaś trawa, słoma, lub włókno, tak czy siak świetna stylówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, masz rację to nie wiklina tylko słomka - pomyliłam się i źle napisałam :) dziękuję za czujność, juz poprawione :)

      Usuń
  6. Ale świetnie wakacyjnie i zwiewnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna sukienka!
    I jaka piękna okolica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) Całość wygląda bardzo lekko i wakacyjne :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, istna letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje :) Wyglądasz wspaniale :)
    Pomagam i klikam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo dziewczęco, prześlicznie ! Sukienka mnie zachwyca :)
    Pozdrawiam
    Ansamblage

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sesja, sukienka wygląda na Tobie przepięknie, ma genialny kolorek! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sceneria! Sandały są super, przypuszczam, że są wygodne, możesz to potwierdzić?:)
    Sukienka bardzo kojarzy mi się z wakacjami, już nie mogę się doczekać, aż pojadę na swoje wakacje i też będę mogła nosić takie sukienki!:D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, może będziesz chciała wziąć udział w konkursie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia :)
    Śliczna sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Świetne buty, uwielbiam koturny.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne koturny tylko czarne :D Sukienka hit <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna letnia stylizacja :)
    Obserwuje !
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz naprawdę uroczo! a te koturny wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna sukienka:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a lovely look! It really suits you!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna letnia sukienka :) super Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądasz w tej sukience ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacja skradla calkowicie moje serce

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest boska! i z kapeluszem idealnie pasuje do scenerii!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)