środa, 22 listopada 2017

Granatowa marynarka + bluzeczka ecru + rozkloszowana, beżowa spódniczka + czerwone czółenka

Witajcie Kochani ! Może niedługo wybieracie się do kogoś na urodziny, bądź imieniny ? ;) Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją stylizacji na powyżej wymienione okazje. Kolory królujące w tym outficie to beż, granat oraz czerwień. Na górę założyłam bluzeczkę ecru w kropeczki oraz prostą, granatową marynarkę bez kołnierzyka od Zaful. Natomiast na dół włożyłam rozkloszowaną, pikowaną spódniczkę w kolorze beżowym. Prostej i eleganckiej stylizacji dodałam charakteru poprzez mocne, czerwone akcenty w postaci lakierowanych czółenek oraz torebki z kokardką. Podoba Wam się ten zestaw ? :) Trzymajcie się cieplutko :) 










Marynarka - TU
Bluzka - no name
Spódniczka - Reserved
Czółenka - Mohito
Torebka - Zaful
Naszyjnik - Mohito 

Foto: Adrianna

20 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie, mega mi się podoba :D A te czerwone dodatki - wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądasz, super look

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie. Bardzo subtelne. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te twoje czerwone szpilki - Boskie !
    PS. Jakiej firmy rajstop używasz mają ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka. Świetny zestaw butów i torebki.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja:) super szpilki i torebka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorystyczne- trochę na myśl przywołuje mi lato i styl marynarrrrski ajćććć <3
    super wyglądasz kochana, a torebka mega mi się podoba <3 przeurocza jest <3

    22,49$, 28,97$
    mogę prosić również o klik ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja <3 piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wyglada fajnie ale jednak czegos mi tu brakuje :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie bluzeczki i spódniczki bardzo fajne :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się te czerwone dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw:) Wszystko ładnie ze soba pasuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely outfit!

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja, sukienka i buty-piękne!;) klasa sama w sobie;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! ;-) Elegancka, no i te buty! Cudowne! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)