wtorek, 5 czerwca 2018

Biała koszula kimono + czarne, koronkowe spodenki + żółta torebka + szare botki

Witajcie Kochani ! :) Muszę Wam się przyznać, że totalnie zauroczyły mnie koszule typu 'kimono' z wiązanymi rękawami :) Po prostu te kokardki i ten luźnie opadający materiał wpisał się w mój styl :) Jako, że koszula sama w sobie jest efektowna, to nie chciałam za bardzo szaleć z pozostałą częścią stylizacji. Tak więc, postawiłam na czarne, koronkowe szorty, szare botki na obcasie, wiązane w kostce oraz na żółtą torebkę dodającą lekkiego smaku całej stylizacji :) Co sądzicie o takim minimalistycznym outficie ? Lubicie takie? Czekam na Wasze opinie w komentarzach ! ;) Trzymajcie się cieplutko :)










Koszula - TU
Spodenki - Sisters point
Torebka - Mohito
Botki - Gamiss
Bransoletki - prezent

Foto: Adrianna

16 komentarzy:

  1. No pięknie! Śliczny kolor torebki ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Super blog! Jeżeli lubisz fajne ciuszki to sprawdź naszą oferte na https://pesca.pl mamy dla Ciebie i Twoich fanów specjalny kod rabatowy WIOSNA2018. Zapraszam również do polubienia naszego FP !   Pozdrawiamy PESCA Boutique!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokardki przy rękawach są piękne, a torebka ożywia całość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, pięknie miejsce do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, najbardziej podobają mi się te urocze koronkowe spodenki koocham taki styl <3
    Zapraszam do mnie :)

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawienie :)
    Cudowne bransoletki, uwielbiam taką biżuterię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, romantyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że dobór obuwia do tej stylizacji pozytywnie mnie zaskoczył! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa ta koszula, klasyczna ale odrobinę fikuśna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw :) koszula podoba mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestawy B&W sa ponadczasowe- u Ciebie w wersji nieco bardziej na luzie z domieszką subtelnej elegnacji- Efekt super. Wygladasz pieknie i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz!
    Styl jak najbardziej mój. Uwielbiam koszule( najlepsze do tego spódnice) mogłabym chodzić dziennie. ❤

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)