poniedziałek, 25 marca 2019

Biała koszula + granatowa spódniczka + ruda torebka + beżowe botki

Witajcie Kochani ! Nareszcie mamy wiosnę i od razu człowiekowi chce się więcej :) Korzystając z pięknej pogody w weekend, prawie cały spędziłam na świeżym powietrzu :) Pierwsza jazda na rolkach w tym roku, spacer, sesja z Agnieszką oraz rozpoczęcie sezonu grillowego - mniam :) Teraz znów dni są coraz dłuższe, a noce coraz krótsze - uwielbiam kiedy tak jest ;)) A tymczasem zapraszam Was do obejrzenia efektów sesji :)) Udanego tygodnia !

PS. Mam także dla Was rabat 10% na zakupy w sklepie Shein na hasło: Q1woman10 na zamówienia powyżej 60$✌














Koszula - no name
Spódniczka - TU
Torebka - Zaful
Botki - H&M
Naszyjnik - Pepco

Foto: Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Koszula, torebka i buty są świetne. Ogólnie całość super gra

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też już się zaczął sezon na grilla :D
    Pięknie wyglądasz! <3

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię ten twój styl!
    Niby prosto ale zawsze elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! Mega dziewczęca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie czuć wiosnę - świetna stylizacja. Lekka i jednocześnie elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne okulary! Na każdym zdjęciu wyglądają jak wklejone w programie graficznym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo fajna stylizacja,uwielbiam połączenia klasyków ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. jak wio9sennie ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2019/03/jeans.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)