sobota, 24 sierpnia 2019

Czarny, krótki top + spódniczka brudny róż boho + biała torebka

Witajcie Kochani! Pierwszy raz chyba przychodzę do Was z postem o tak późnej porze - ale no cóż :) zabiegana jestem w ten weekend ;-) Koniecznie chciałam Wam już dziś pokazać tę cudowną spódniczkę, wcześniej nie miałam w takim stylu ani jednej - a szkoda :) bo jest naprawdę przeurocza! Dopasowałam do niej krótki, czarny top i uważam, że do niej za dużo nie trzeba, bo sama w sobie jest śliczna. Na koniec białe dodatki w postaci białej, małej torebki oraz koturnów z kokardką :) Co sądzicie ? Dobrej nocy Wam życzę !

PS. Przypominam o 15% kodzie rabatowym do sklepu @sheinofficial na hasło: Q3woman15, ważny do 30 września :)










Top - Zaful
Spódniczka - TU
Torebka - no name
Koturny - Zaful
Naszyjnik - Reserved
Okulary - H&M

Foto: Mama

10 komentarzy:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)