niedziela, 4 sierpnia 2019

Pudrowa, szyfonowa sukienka + miętowe czółenka + miętowa torebka


Witajcie Kochani ! Bardzo dawno mnie tu nie było.. między innymi przez obronę tytułu magisterskiego i kilku osobistych spraw :) no, ale wracam - mam nadzieję ze zdwojoną siłą ;-) Dziś przygotowałam dla Was stylizację z udziałem pudrowej, szyfonowej sukienki z koronkową górą. Do niej dobrałam miętowe dodatki w postaci torebki na złotym łańcuszku oraz zamszowych czółenek na słupku. Co sądzicie o takim outficie ? Trzymajcie się cieplutko do następnego ! ;)

PS. Mam też dla Was 15% kod rabatowy do sklepu @sheinofficial na hasło: Q3woman15, ważny do 30 września :)








Sukienka - TU
Torebka - Shein
Czółenka - Lubię buty 

Foto: Mama

9 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja delikatna, kobieca. Szkoda tylko, że w tak malo urokliwym miejscu :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione na szybko, ale teraz już będę się starała wybierać ładniejsze miejsca;)

      Usuń
  4. Boska stylizacja. Bardzo dziewczęca, czyli tak, jak lubię. Sama bym się tak z chęcią ubrała, tylko szpilki zamieniłabym na balerinki, żeby było mi wygodnie. <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest boska ! Uwielbiamy takie kolorki i fasony sukienek :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)