sobota, 12 października 2019

Sklep internetowy z biżuterią

Witajcie Kochani! Dziś chcę Wam zaprezentować sklep internetowy ze srebrną i złotą biżuterią Getnamenecklace - the jewelry. Sklep online ma w swojej ofercie spersonalizowaną biżuterię. Można sobie zamówić np. naszyjnik ze swoim imieniem, albo bransoletkę z napisem na prezent dla mamy, pierścionek dla siostry i dla siebie, albo bransoletkę przyjaźni z przyjaciółką, czy imiona dzieci na naszyjniku ;-) Wybór jest naprawdę szeroki. Sklep jubilerski Getnamenecklace oferuje także bogatą gamę chramsów oraz bazowych bransoletek do nich, zegarki, personalizowane portfele i wiele innych ciekawych rzeczy ;) Super pomysły na prezent i dla sentymentalnych osób. Sama osobiście noszę naszyjnik z zawieszką w kształcie inicjału mojej drugiej połówki, w tym sklepie także można znaleźć tego typu naszyjniki z tym, że ze swoim inicjałem złączonym z inicjałem swojej miłości – TU -> couple initial necklace możecie zobaczyć o czym piszę. :) 


Najpierw Wam pokażę przykładowe, wybrane chramsy które znalazłam w tym sklepie. Uroczy srebrny pantofelek wysadzony różowymi cyrkoniami, srebrnego misia w sukience i beżowej kokardce, oraz srebrne serduszko, całe w srebrnych cyrkoniach. Oczywiście znajdziecie o wiele więcej ślicznych zawieszek, np. z serii zimowej albo świątecznej :) 



Wybrałam jeszcze złoty, naszyjnik z imionami idealny na prezent, lub dla siebie z wypisanymi bliskimi osobami, srebrną bransoletkę ze znakiem nieskończoności, malutką, ozdobną cyrkonią i wygrawerowanym, dowolnym napisem :) Ja pewnie wygrawerowałabym sobie „Carpe diem” :) A Wy co byście tam umieścili? Hmm.. A na koniec typowy naszyjnik dla mam – srebrne stópki dziecięce np. z imionami dzieci lub datami ich urodzin :) i ozdobną cyrkonią. Świetny prezent dla świeżo upieczonej mamy. 



Znacie ten sklep internetowy z biżuterią? Czy pierwszy raz się z nim spotykacie ? :) Coraz więcej sklepów powstaje w Internecie, a dla nas klientów to wygodne i korzystne – bo i ceny niższe niż w sklepie stacjonarnym :) Ja tam lubię zamawiać online, szczególnie gdy nie mam czasu iść fizycznie do sklepu :) Trzymajcie się cieplutko :)

2 komentarze:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)