środa, 13 listopada 2019

Propozycje prezentów świątecznych na każdą kieszeń - Święta 2019 r.


Witajcie Kochani! Połowa listopada to idealny czas na planowanie zakupów świątecznych i w dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić 9 propozycji na każdą kieszeń :) Warto robić zakupy już w tym miesiącu, ponieważ dużo sklepów internetowych jak i stacjonarnych oferuje rabaty na black friday, cyber monday itp. Ja już pierwsze dwa prezenty mam kupione, a więc działam i rozpisuje sobie dalej co dla kogo :) Co do prezentów ręcznie robionych - także wolę je zrobić wcześniej, aby nie robić nic na ostatni moment - gdzie w tedy mi pozostaje pakowanie, sprzątanie, gotowanie itp. Ps. napiszcie mi w komentarzu jakie Wy macie jeszcze pomysły :) !

1. Zapachowa świeca - możemy zrobić ją sami lub po prostu wybrać w sklepie, taką którą chcielibyśmy podarować - ja wybrałam Yankee Candle o zapachu Vanilla Cupcake. Ta świeca piękne pachnie!



2. Kosmetyki naturale - od półtora roku stosuję tylko kosmetyki naturalne, które doprowadziły moją cerę i ciało do ładu :) Myślę, że warto uświadamiać naszych bliskich i także podarować im taki kosmetyk, może w tedy i oni przekonają się do cudów natury ;) Mój wybór to uniwersalny krem rozświetlający Glow polskiej marki Resibo - dla każdej Pani, która lubi dodać sobie blasku poprzez krem - efekt wow :) 



3. Perfum - kupując komuś na prezent perfum warto znać jego gust, bądź po prostu podpatrzeć jakie perfumy stoją u osoby, którą chcemy obdarować na półce w łazience :) Jeden z moich faworytów to różowe jabłuszko Be Delicious DKNY - obecnie kupiłam go w promocyjnej cenie w sklepie internetowym Douglas.



4. Duża skarbonka - koniec roku to idealny moment na wyznaczenie sobie celów na kolejny, nadchodzący rok i świetny pomysł aby kogoś zmotywować do odkładania na swoje cele i marzenia obdarowując go piękną skarbonką - świnka ze zdjęcia zakupiona w Home & You.


5. Ozdobna szkatułka na biżuterię - świetny pomysł na prezent dla Pań, nie tylko pięknie taka szkatułka wygląda na półeczce, ale także pozwala zorganizować naszą biżuterię w jednym miejscu - szkatułka pochodzi z allegro.


6. Skrzaty świąteczne - piękna ozdoba świąteczna - uniwersalna dla każdego. Takie skrzaty można zrobić samemu (jak moja zdolna Szwagierka ;-D), w internecie znajdziecie dużo poradników na ten temat bądź kupić gotowe np. w Kiku. 


7. Zegarek - Propozycja dla Pań, jak i dla Panów :) Od Was zależy ile chcecie przeznaczyć na zegarek - ja od dawna jestem zakochana w zegarkach Cluse - można zmieniać kolory i fasony pasków - a to jest duży atut dla osób kochających modę.


8. Biżuteria złota albo srebrna - większość kobiet ją uwielbia - trzeba tylko wiedzieć, którą nasze potencjalne Panie noszą :) Można także wybrać spersonalizowaną z jakimś grawerem :)


9. Figurka świąteczna - mój zeszłoroczny prezent - pięknie się prezentuje w mieszkaniu i zachwyca zimą oko :) Nie wiem jak Wy, ale ja potrafię się cieszyć nawet z takiej pięknej ozdoby :) 


Foto: Ja

3 komentarze:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)