środa, 18 marca 2020

Czarna bluzka w serca + czarna kurtka z pikowanej ekoskóry + pudrowa spódniczka

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że zdrówko Wam dopisuje i na brak czasu także nie narzekacie :) Ja od wczoraj mam "przymusowy urlop" tak więc postanowiłam Wam pokazać nową stylizację, która już powinna pojawić się w zeszłym tygodniu, ale nie było czasu usiąść i zgrać zdjęć z aparatu ;-) Teraz przy nadmiarze postanowiłam to nadgonić :) Ah.. czekam z utęsknieniem na wiosnę i na lżejsze outfity, jak ten z dzisiejszego postu :) Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci "do normy" i będę mogła Wam więcej stylizacji pokazywać na blogu :) Tymczasem uciekam nadrabiać domowe zaległości :) Miłego!

PS. Przypominam o 15% rabacie przy zamówieniu powyżej 60 $ w sklepie @Shein na hasło: Q1woman ważny do 31 marca








Bluzka - no name
Kurtka - TU
Spódniczka - Mohito 
Torebka - no name
Botki - H&M
Okulary - Shein

Foto: Mama

5 komentarzy:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)