sobota, 7 marca 2020

Pomysły na prezent dla niego - Dzień Mężczyzny


Witajcie Kochani! Niedawno był post związany z Dniem Kobiet - w co się ubrać na tę okazję, to dziś mam dla Was dla odmiany - pomysły na prezent na Dzień Mężczyzny :) Oczywiście te propozycję mogą być również na inne okazje - urodziny, imieniny, święta, Dzień Chłopaka itp. :) Pierwszą propozycją jest mój wybór - elegancki, a zarazem taki, który można nosić na co dzień - czarny zegarek z nowoczesną tarczą od Trendhim. Przede wszystkim mój ukochany lubi prostotę i uniwersalność. Tak więc musiałam wybrać coś - co mam nadzieje spełni jego gusta i oczekiwania :) 



#1 Zegarek - TU

Foto: Ja

Kolejne propozycje to: 

Skórzany portfel - mój wybór to uniwersalny, czarny kolor i przede wszystkim zapinany :)


#2 Portfel - TU

Perfum - każdemu mężczyźnie się przyda z pewnością - ale uwaga przy tej propozycji trzeba znać gust obdarowywanego :)


#3 Perfum - TU

Designerskie okulary przeciwsłoneczne - pokazuję model, który chyba każdemu panu pasuje :) A te drewniane zauszniki są mega !


#4 Okulary - TU

Maszynka do golenia - coś co każdy pan powinien mieć w domu :)


Elegancki krawat - jeśli obdarowywany pan nie chodzi w krawatach na co dzień - to zawsze znajdzie się okazja by go założyć ;-)

#5 Maszynka do golenia - TU


#6 Krawat - TU

PS. Wszystkie propozycje są uniwersalne - bo tak naprawdę ile panów tyle hobby, tyle pomysłów na prezenty ;) A moje propozycje to uniwersalne pomysły na każdego :) Trzymajcie się cieplutko i udanego Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn :)

2 komentarze:

  1. ja zawsze kupuj coś podczas wakacji. Tak później muszę to ukrywać, ale jest mega niespodzianka. Chwilę później tradycyjnie wjeżdża album ze zdjęciami i przeglądanie wspomnień na blogu https://mojapodroz.blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)