niedziela, 10 września 2017

Czarna marynarka w kropki + koralowa bluzka + miętowe spodnie

Witajcie Kochani ! :) Jak Wam mija niedziela? :) Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisuje.. u mnie w mieście niestety trochę się popsuła .. a wczoraj było tak pięknie ;) Dziś chcę Wam zaprezentować efekty sobotniej sesji zdjęciowej z Adą :) Główną rolę w stylizacji odgrywa czarna marynarka w groszki marki Shein - jest po prostu przeurocza :)) Do niej dobrałam koralową, szyfonową bluzkę oraz miętowe rurki :) Co do dodatków postawiłam na malinowe espadryle oraz dużą, klasyczną torebkę od Zaful w kolorze pudrowego różu :) Co sądzicie o tym outficie ? :) Czekam na Wasze komentarze ! :) a tymczasem życzę Wam miłej, rodzinnej niedzieli :)












Marynarka - TU
Bluzka - Pimkie
Spodnie - H&M
Torebka - TU
Koturny - Tommy Hilfiger
Zegarek - Cluse
Naszyjnik - Reserved

Foto: Adrianna

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, kolorowa stylizacja :) Ogromnie mi się podoba w zestawieniu z Twoim rowerem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sesja. Świetnie wyglądasz no i piękny rower!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka a w Twoim rowerku się totalnie zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jak pięknie wyglądasz! lubię takie sesje rowerowe<3

    OdpowiedzUsuń
  5. My weekend was okay, Hillsong were in my country and I did attend their concert. i love how you put the look today, the polka on your top and the basket are perfect together. The whole ensemble is beautiful

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja!:)
    Obserwuję z przyjemnością :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarkę to ja bym Ci najchętniej ukradła z szafy, jest cudowna, uwielbiam groszki ! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor roweru no i tym samym spodni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość nie w moim stylu ale tobie jest bardzo ładnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny zegarek! I te torebki! *.* W całości bardzo Ci do twarzy. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa kombinacja, ale grochy na marynarce do mnie nie przemawiają, aczkolwiek u ciebie ładnie to współgra

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja stylizacja pasuje do roweru :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw kochana ��

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny rower :) Świetna jest ta marynarka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Przyda się trochę koloru, zwłaszcza w takie szaro bure dni! Może i ja dzisiaj zrezygnuję z typowej czerni i bieli i postawię na jakiś kolor? Hmm, zainspirowałaś mnie ;)

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie pasuje Ci marynarka do koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebeczka i marynarka świetne! :) Wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ! Zazdroszczę, że masz kogoś kto potrafi Ci zrobić fajne zdjęcia stylizacji. Z pewnością będę wpadała tu częściej. Zapraszam również do mnie, dzisiaj pojawił się nowy post: http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/09/nowosci-i-bestsellery-kosmetyczne-od.html
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja!
    Lubię takie połączenia ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja ! Zauroczyła mnie te groszki.
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja ;) Bardzo kobieca ;) Podoba mi się połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo trendy, w końcu kropki nadchodzą w sezonie jesienno -zimowym. Cudownie wyglądasz w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie! tak uroczo i elegancko jednocześnie ;) świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczny kolorek spodni :) a całość jest bardzo urocza :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcja! A jak fajnie stylizacja pasuje do rowera

    OdpowiedzUsuń
  27. Koralowa bluzka tworzy idealny duet z miętowymi spodniami. A marynarka fajnie pasuje do koszyczka. :D Całość wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)