poniedziałek, 21 stycznia 2019

Szary, pudełkowy płaszcz + pudrowa koszula + jasne jeansy + torebka baby blue + szare botki

Witajcie Kochani! Pierwszy raz w Nowym Roku.. wiem, wiem długo mnie tu nie było, ale jest to związane z bardzo dużymi zmianami w moim życiu oraz pisaniem pracy magisterskiej :) Nie dość, że trzeba się asymilować do nowego otoczenia i obowiązków, to jeszcze studia pochłaniają mnóstwo mojego czasu.. ale udało się w końcu wybrać z Agnieszką na zdjęcia ;) Poniżej możecie zobaczyć efekty sesji :) Co sądzicie o tej stylizacji? :) Trzymajcie się cieplutko i udanego tygodnia !











Koszula - TU
Spodnie - no name
Płaszcz - Pimkie
Torebka - Mohito 
Botki - Zaful
Naszyjnik - Reserved 

Foto: Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorów, zestaw przywołujący w swojej kolorystyce wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, subtelna stylizacja. Podoba mi się. Zawsze się zastanawiałam jak to jest z takimi kokardkami przy rękawach. Czy one nie przeszkadzają i kłopotliwie nie układają się w rękawie płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie połączenia kolorstyczne
    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Uwielbiam takie polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka ma piękny kolor i wiązanie przy rękawach. Torebka też jest obłędna. Lubię połączenie pudrowego różu z szarym. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione połączenie kolorów ! super !<3

    Zapraszam do siebie https://gabamalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebeczka listonoszka :). Uwielbiam takie fasony.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna dziewczęca propozycja :) śliczny kolor bluzki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)