sobota, 30 marca 2019

Szary kardigan z kapturem + biały t-shirt + czarne legginsy + białe conversy

Witajcie Kochani ! Cudowna wiosenna aura nadal trwa :) Korzystając z cudownej pogody przygotowałam dla Was kolejną stylizację :) Szary, pluszowy kardigan zestawiłam z białym t-shirtem z napisami, czarnymi legginsami oraz białymi conversami do kostki. Muszę Wam powiedzieć, że sweter dołączył do grona ulubionych - jest przemiły w dotyku :) Uzupełniającym elementem dzisiejszego outfitu jest błękitny plecak - jako pastelowy, delikatny akcent :) co sądzicie o tym zestawie ? Udanego weekendu :) 












PS. Mam także dla Was rabat 10% na zakupy w sklepie Shein na hasło: Q1woman10 na zamówienia powyżej 60$✌

Kardigan - TU
T-shirt - no name
Legginsy - no name
Trampki - Converse
Plecak - Zaful

Foto: Agnieszka

5 komentarzy:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)