wtorek, 27 sierpnia 2019

Biała, koronkowa bluzeczka + pudrowe, różowe szorty + ruda torebka

Witajcie Kochani! Dziś mam dla Was codzienny outfit. A w nim postawiłam na eleganckie, pudrowe spodenki z paskiem :) Do nich dopasowałam koronkową, białą bluzeczkę. A co do dodatków to dobrałam rudą torebkę oraz granatowo-rude koturny. Całość prezentuje się klasycznie, ale zarazem stylowo :) Co sądzicie o takiej stylówce ? :) Udanego tygodnia Wam życzę !


PS. Przypominam o 15% kodzie rabatowym do sklepu @sheinofficial na hasło: Q3woman15, ważny do 30 września :)











Bluzka - H&M
Szorty - TU
Torebka - Zaful
Koturny - Tommy Hilfiger
Naszyjnik - Reserved
Bransoletki - Reserved
Okulary - Shein

Foto: Mama

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie spodenki. Mam podobne i to moje must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ze stylizacji spodobały mi się spodenki, bo uwielbiam ten odcień różu oraz buty. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look, świetna kolorystyka

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)