niedziela, 24 listopada 2019

Bordowa marynarka + beżowa koszula w kropki + czarna, rozkloszowana spódniczka | SHEIN Black Friday

Witajcie Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację z udziałem bordowej marynarki :) Połączyłam ją z beżową koszulą w kropki oraz czarną rozkloszowaną spódniczką i czarnymi kozakami za kolano. Muszę przyznać, że krój tego żakietu bardzo mi się spodobał - lubię proste fasony bez guzików ;) Ten model posiada ozdobne zamki imitujące kieszenie, które dodają marynarce charakteru :) Jak Wam się podoba taki outfit ? Trzymajcie się cieplutko i dużo sił na nadchodzący tydzień :)

PS. Z okazji SHEIN Black Friday mam dla Was rabat do sklepu @sheinofficial na hasło: BF191151 :)












Marynarka - TU
Koszula - no name
Spódniczka - no name
Torebka - Zaful
Kozaki - Zaful
Bransoletki - Reserved 
Okulary - Shein

Foto: Mama

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów te boskie nogi. Niecierpliwie czekam na kolejną sesję w zakolanówkach ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. It looks great. I like your red coat. It goes well with my modern bag!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne ujęcie nóżek na ławce - WOW efekt osiągnięty.
    Zdrowych i pogodnych świąt oraz modnego mikołaja życzę !
    Don Lukas !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)