niedziela, 15 marca 2020

W czym ćwiczyć w domu ? -Mój outfit fitness | #zostańwdomu

Witajcie Kochani! W związku z obecną sytuacją, która dzieje się zarówno na świecie, jak i w Polsce, dla naszego zdrowia i bezpieczeństwa zalecane jest aby pozostać w domu - naturalnie kto może. Ja także apeluję, aby naprawdę tego przestrzegać dla dobra nas wszystkich! Korzystając z tej okazji (#zostańwdomu) postanowiłam Wam pokazać w czym ćwiczę w domowym zaciszu - bo oczywiście ten czas warto wykorzystać jakoś pożytecznie - u mnie m.in. na ćwiczenia, no i z pewnością na zaległości domowe, książkowe itp. które długo gdzieś tam zalegały :) A Wy jak wykorzystujecie ten czas ? Dajcie znać w komentarzach. Mam nadzieję, że ta kwarantanna nam pomoże zwalczyć epidemię.. Miłego!

PS. Przypominam o 15% rabacie przy zamówieniu powyżej 60 $ w sklepie @Shein na hasło: Q1woman ważny do 31 marca



Stanik sportowy - no name
Spodenki - TU
Buty - Zaful
Gumy mini band - prezent

Foto: Mama

2 komentarze:

  1. Ja nadrabiam zaległości blogowe i nie tylko
    Super zestawik
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  2. W zdrowym ciele zdrowy duch. Też staram się wrócić do regularnych ćwiczeń w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)