sobota, 12 sierpnia 2017

Biała hiszpanka + różowo-szara torebka + różowe sandałki

Witajcie Kochani ! Zaczynając długi weekend, postanowiłam przygotować nowy post na bloga z udziałem białej hiszpanki wykończonej koronką - ten motyw totalnie skradł moje serce :) Korzystając wczoraj z pięknej pogody wybrałyśmy się z Agą na spacer nad jezioro, a przy okazji na zdjęcia.. niestety dziś już nie jest tak cudownie i kolorowo za oknem jak wczoraj. Wracając do stylizacji to sukienkę połączyłam z różowo-szarą torebką na paseczku oraz z różowymi, płaskimi sandałami. Do dopełnienia całości założyłam zegarek na pudrowym pasku oraz złoty, długi naszyjnik. Jak Wam się podoba taki outfit ? :) Udanego weekendu ! 

PS. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu Dresslily i ich pięknymi sukienkami (Tea length dresses)  ;)












Sukienka - TU
Torebka - TU
Sandały - Sammydress
Naszyjnik - Mohito
Zegarek - Cluse
Okulary - Shein

Foto: Agnieszka

30 komentarzy:

  1. spójna całość - to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ śliczne zdjecia
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow me on my blog? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice bag! Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, cudowna stylizacja i zdjęcia. Ślicznie wyglądasz. Bardzo podobają mi się takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz :) Uwielbiam tego typu sukienki, sama mam kilka i bosko sie w nich czuje :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie sukienki, a dodatki dobrałaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo podoba mi się, ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna romantyczna sesja

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczo wyglądasz! sukienka piękna, a dodatki super uzupełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna sukienka, piękny klimat zdjęć dodaje jej uroku
    a moje zamówienie stanęło;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz! :8
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kiecuszka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam taka sama sukienke i bardzo ja lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak hiszpanki to trend, który skradł moje serce...pięknie i dziewczęco. Pozdrawiam serdecznie Beassima

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Sukienka jest prześliczna!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość nawiązuje do stylu boho i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek śliczny.
    Zapraszam do mnie: anniesliving.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. taka piękna ta sukienka ,super

    OdpowiedzUsuń
  21. hiszpanki to hit tego lata!Tb bardzo pasuje taki model:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :)
    Piękne miejsce, z chęcią wybrałabym się tam na sesje.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka a ty nie pieknie wyglądasz ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja
    paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)