wtorek, 8 sierpnia 2017

Czerwona, rozkloszowana spódniczka + biała bokserka w kropki - Stylizacja à la Myszka Miki | Mickey mouse outfit

Witajcie Kochani ! :) Moja dzisiejsza stylizacja powstała z inspiracji bajką 'Myszka Miki' - na pewno każdy ją zna, albo chociaż kojarzy ;). Jeszcze nie tak dawno będąc na zakupach w galerii handlowej napotkałam ten motyw w Mohito. :) Kupując czerwoną, rozkloszowaną spódnicę przypomniało mi się o nim i postanowiłam go wykorzystać :) Do wspomnianej już przed chwilą spódnicy dopasowałam białą bokserkę w czarne kropeczki, czerwone czółenka na obcasie i czarną, małą torebeczkę :) Całość przedzieliłam czarnym paskiem z kokardką. Tym razem także i moje paznokcie pasują do całego outfitu, ponieważ i tam udało mi się ulokować małą Myszkę Miki :) Mam nadzieję, że się Wam podoba :) Co sądzicie?












Spódniczka - Zaful
Bokserka - H&M
Torebka - no name
Czółenka - Mohito
Pasek - no name
Bransoletki - Prezent

Foto: Adrianna

27 komentarzy:

  1. Spódniczka jest przepiekna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona rozkloszowana spódnica idealnie pasuje do tej bluzki w kropki.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna letnia stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczęco :) śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz bez okularów - więcej zdjęć bez okularów :P Czerwień dla każdego faceta to coś ekscytującego :) i te czerwone buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, naprawdę dobrze w niej wyglądasz
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam myszkę miki :) swietna stylizacja i piekne tlo zdjec :) :* buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na stylizację! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci taka stylizacja :)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ♥ http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak biedroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna spódnica! Uwielbiam czerwony kolor, a bluzeczka też niczego sobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :) tak lekko i dziewczęco :) bardzo mi się podoba taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna spódnica :) co to za piękny dworek w tle?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja! Od zawsze podobają mi się takie kroje sukienek :) A blondynce zawsze pasują takie kolory :) Ogólnie bardzo ładna z Ciebie kobietka. Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuje. Nie wiem czemu wcześniej tutaj nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)