czwartek, 22 lutego 2018

Zdrowe naleśniki na dwa sposoby idealne na śniadanie - Czekoladowe naleśniki pełnoziarniste vs. naleśniki kukurydziane | Przepisy


Witajcie Kochani ! Dzisiaj dla odmiany mam dla Was przepisy na zdrowe naleśniki na dwa sposoby :) Korzystając z okazji, że dawno nie było tego typu postu na blogu, postanowiłam go dla Was przygotować :) Naleśniki uwielbiam pod każdą postacią, cały czas kombinuje w kuchni i tworzę nowe wersje. Zapraszam do wypróbowania tych pyszności zważywszy na to, że są proste do przyrządzenia, a zarazem pyszne i zdrowe :) A może Wy macie jakieś fajne propozycje dla mnie do spróbowania? - Piszcie w komentarzach, chętnie przetestuję :) Trzymajcie się cieplutko ! :)


I propozycja śniadaniowa + przepis:

*** Herbata z cytryną ***
*** Naleśniki pełnoziarniste czekoladowe ***
*** Truskawki ***
*** Jogurt naturalny ***

(Przepis na 2 naleśniki: 
Składniki:
3/4 szklanki mąki pełnoziarnistej
ok. 100 ml mleka
1 jajko, 
1 łyżka karobu/kakao

Wszystko razem wymieszać i smażyć na patelni beztłuszczowej.)





---------------------------------------------------------------------------------------------------------
II propozycja śniadaniowa + przepis:

*** Zielona herbata ***
*** Naleśniki kukurydziane ***
*** Kiwi ***

(Przepis na 2 naleśniki: 
Składniki:
1/2 szklanki mąki kukurydzianej
1/4 szklanki mąki jaglanej
ok. 100 ml mleka
1 jajko, 
1 łyżka nasion chia 

Wszystko razem wymieszać i smażyć na patelni beztłuszczowej.)





Foto: Ja

9 komentarzy:

  1. jak ja bym zjadła truskawki... mmmm :( ale takie na prawdę słodkie, nie te co są teraz w sklepach :(
    naleśniki wyglądają mega! Muszę wypróbować wersję czekoladową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie, aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smacznie wyglądają te naleśniki! Chociaż przyznam szczerze, że bardziej moją uwagę przykuły te truskawki, uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM NALESNIKI w każdej postaci! ♥ musze sprobowac :)

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm... I want to try it!

    I follow you)
    Welcome to my blog: daria-andrevna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham naleśniki<3 Jeju te czekoladowe wyglądają tak apetycznie;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, mniam - uwielbiam naleśniczki! <3
    Już wiem, co zjem jutro na śniadanko :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają mega pysznie, uwielbiam naleśniki
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha spróbuję tego przepisu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)