piątek, 16 lutego 2018

Pudrowa, szyfonowa sukienka + kopertówka brudny róż + wiązane buty na obcasie

Witajcie Kochani ! W sobotę moi dziadkowie obchodzą 50 rocznicę ślubu :) Jakie to jest piękne, że ludzie potrafią wytrzymać ze sobą tyle lat .. :) Życzę tego każdemu z Was - miłości i wytrwałości na lata z drugą połówką .. :) Oczywiście wybieramy się do dziadków uczcić ten staż małżeństwa i stanęłam przed pytaniem - co założyć na ten ważny dla nich dzień. Postanowiłam postawić na pastelową stylizację. Mam na sobie pudrową, szyfonową sukienkę wykończoną białymi, koronkowymi rękawkami. Do niej dobrałam kopertówkę z małą kokardką oraz buty na słupku, wiązane w kostce w kolorze brudnego różu.. Podoba Wam się? Trzymajcie się cieplutko !









Sukienka - Shein
Torebka - sh
Buty - TU
Naszyjnik - Nastydress
Bransoletka - Maschera

Foto: Agnieszka


Jeszcze na koniec chcę Wam pokazać piękne sukienki ze sklepu DressHead :)








43 komentarze:

  1. Moje ulubione kolory! Trochę beżu, delikatny róż i jest idealnie :) Uwielbiam takie połączenia, wygląda się w nich kobieco, delikatnie ale i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie połączenie byłoby OK ale na szczupłej kobiecie

      Usuń
    2. Ideałem nie jestem :) ale za grubą osobę się nie uważam, a w tej stylizacji czuje się znakomicie! Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. bo nie jesteś gruba:) Gratuluję opanowania. Nie wiem, czy sprostałabym tak głupiemu postowi...

      Usuń
    4. Trzeba mieć dystans do siebie :)) Zawsze znajdzie się ktoś komu coś się nie będzie podobać :)

      Usuń
  2. super zestaw :D sukienka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest śliczna, delikatna i subtelna, bosko

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buciki są obłędne

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękną masz torebkę i buciki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty skradły moje serce! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna sesja i piękny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz zjawiskowo ;* piękne połączenie ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ta sukienka
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie: kobieco i romantycznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo elegancko, super!:)

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam ze idealnie pasuje ta stylizacja na ta okazje :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buty :) Jak to wygląda z rozmiarówką? Stylizacja idealnie do siebie pasuje :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 38, a zamówiłam 39 :) zawsze z tego sklepu zamawiam rozmiar większe :)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz, ciekawe połączenie kolorów. :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, delikatna stylizacja:) cudna sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  17. your dress realy beautifull dear & you look stunning..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  18. To coś niesamowitego kiedy ludzie żyją ze sobą tak długo i nadal darzą się niesamowitym uczuciem i są dla siebie najlepszymi przyjaciółmi. Sama chciałabym tak z moim M. przeżyć do tego niesamowitego momentu... Patrząc na teściów którzy są ze sobą ponad 40 lat i dalej zwracają się do siebie"kotku' czy 'skarbie"... aż miło się na to patrzy.
    Co do outfitu. Prześliczna sukienka. Ostatnio bardzo polubiłam takie właśnie w tym stylu. buciki też mi się podobają. mimo że nie noszę obcasów na te mogłabym się skusić. ;)
    buziaki
    Jak Zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także marze o takim związku z moim chłopakiem :) wszystko w naszych rękach :))
      A co do butów polecam - lekkie i wygodne ;)

      Usuń
  19. wyglądasz elegancko i mega dziewczeco:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz! Zakochałam się w twoich butach, szkoda że wyprzedane :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, elegancki i zarazem dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja w moim kolorku. <3 Piękna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna pudrowa stylizacja :) Bardzo Ci pasuje ;)

    Obserwuję!

    pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezentujesz się cudownie - kobieca i urocza stylizacja.
    Gratulacje dla Twoich dziadków

    OdpowiedzUsuń
  25. 50 lat to naprawdę dużo, zycz im wszystkiego najlepszego ;*
    Cudnie wyglądasz ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, uwielbiam takie jasne kolory i buty są obłędne ;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post. Very interesting. :)
    Maybe folow for follow ?
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, ślicznie wyglądasz! buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Buciki muszą być wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka. Buty też. Najlepsze życzenia dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)